Gå til innhold
Hundesonen.no

Manipulere biler

jennajensen

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Kan gjerne manipulere bilder for dere... :P Har ikke noe å finne på akkurat nå <_<

Kan du manipulere et bilde av bikkja mi så han blir svart og hvit? :P bare sånn så jeg får se hvordan han ser ut da :P

EDIT: bilder finner du på siden min (trykk på banneret mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble utrolig bra farge på de bilene! Ser ut som om det er ekte farger og ikke sånn som kunn slenges på, du fikk jo gylden metallic farge på de!

Hvilke funksjoner/program bruker du :P?

Ps: sendte deg pm jeg :P

Bruker Adobe Photoshop CS2.... Og her finner jeg ut åssen man gjør tingene

Her er bussen.... :P Gjorde det litt raskt da...

russebussvo1.th.jpg

Jeg vil ha en rød flatcoat (med hvite prikker);D

Kommer ikke inn på siden din.... Kan du sende en link?

Kan du manipulere et bilde av bikkja mi så han blir svart og hvit? :P bare sånn så jeg får se hvordan han ser ut da :P
Var det sånn du mente?

Du kan også få manipulere bildet av hunden min akkurat slik du vil, kan bli spennende å se resultatet :P

En blå Kira

Jeg vil ha en rød flatcoat (med hvite prikker);D

Gikk ikke med hvite prikker... Men tok mørke gråe..

Her kommer det en til...

Ikke hvite prikker her heller

[

*Dobbeltinnlegg. Bruk redigerknappen! Mod. Yakine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Adobe Photoshop CS2.... Og her finner jeg ut åssen man gjør tingene

Her er bussen.... :P Gjorde det litt raskt da...

russebussvo1.th.jpg

Kommer ikke inn på siden din.... Kan du sende en link?

Tusen takk for linken - men bildet funker ikke :P

Prøv å legg ut linken på nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
    • Jeg spurte Grok (Elon Musk's AI). Han påpeker at han ikke er veterinær, men han er en god AI med god kildekritikk, og en kan få se "tankeprosessen" bak svaret om en spør.  Her er svaret: https://grok.com/share/c2hhcmQtMg%3D%3D_29bf9e49-ab75-4059-b834-40e089591e1f Selv ville jeg spurt veterinær (eller Grok) hva h*n tenker om å prøve Vom og Hundemat Taste. 100% animalsk, kun en type dyr.
    • Husk å gå over forsiktig, enda saktere enn vanlig fôrbytte.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...