Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie

Nirm

Recommended Posts

Er det noen som har linker til utenlandske oppdrettere som har border collier med litt utradisjonelle farger?

Er jo så ufattelig mye treff på border collie på google, og ikke like lett å finne fram bestandig... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes oppdrettere, i Norge også, som har litt utradisjonelle farger, på Bc :lol: Hege Voldmo har brune og Blue Merle. Har også fått frem Red Merle. Da slipper du import delen, ved å kjøpe, i Norge :) Adresse: BorderCollie.no

Men blue merlene hennes har ikke gjeterprøve, så vidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aya :lol:

Jeg tok en telefon, til Hege. Du har helt rett, hennes blue merler, har ikke gjeterprøven. I følge Hege finnes det ingen blue merler, i Norge, med gjeterprøven. Hun sier at de ikke har vist seg, å være, av de beste gjeterhundene (?) Hun har solgt, eller omplassert, den ene tispa si, nettop, for at den ikke vil gjete. Hun har ei blue merle tispe, igjen. Hun gjeter vissnok veldig bra. Hun skal parres om en uke.

Jeg er absolutt, ingen Bc ekspert! Vil heller si, at jeg er et myndemenneske ;) Ta en telefon, til Hege. Du finner alle opplysninger på BorderCollie. no :) Vet at Hege samarbeider, med andre oppdrettere, så det er en mulighet, vet du :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...