Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden & katten

Minadachs

Recommended Posts

Tja, nå har vi jo hatt bikkja i ett år noen måneder. Ja, katten har vi hatt i 18 år, men uansett. Så lenge som de har kjent hverandre, og har bodd sammen, finner de rett og slett IKKE ut hvem som er sjefen! Litt slitsomt, så ja, jeg begynner å bli møkk lei de begge to. Katta løper etter bikkja, og bikkja driver å hauser opp katta. Æsj, men her er i allefall to bilder av de!

DSC00135.jpg

DSC00134.jpg

Tatt med mobilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir fort sånn!

Hos oss er det kattene mine som er sjefen! Er 5 av de, og de har helt klart overtaket på Mike, han hilser alltid på dem og dytter snute, men hvis de murrer eller kommer med labben, så backer han fort unna, han vet etter 8 måneder hvem som er sjefen her i huset, men han fikk noen labber i trynet og noen sår og litt blod før han skjønte at kampen om sjefstillingen var tapt ;)

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så¨nn er det hjemme med oss også.. <_< Bono elsker å plage katten, og hun blir bare redd.. syns synd på henne.. Den gamle hunden min fikk et klaps da han ver liten og det var det.. hehe.. men han visst når han kunne lukte på henne uten at hun reagerte da.. ;) Håper bare Bono gir seg snart.. det er ganske plagsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Eh, seriøst.. er den katten 18 år?? Eller misforsto jeg helt her?

Synes i så fall at den klart er sjefen! Gi beskjed til hunden din fra meg ;)

Wenche Foss sin katt ble hele 26 år.. ;) (neida, jeg leser ikke i se og hør ;) )

Så søte de er! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...