Gå til innhold
Hundesonen.no

Da var Felix kortklippt!

Line_

Recommended Posts

Veldig flott. Har forresten sett ei storpuddeltispe med en veldig moderat variant av kontinentalklipp som pleier å jogge på stranda her jeg bor. Ikke helt så bar som utstillingsklippen, og ikke fullt så omfangsrik manke og dusker. Faktisk ganske stilig. Synes pudler er finest med en moderat mengde pels, jeg da - Felix er et godt eksempel på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott. Har forresten sett ei storpuddeltispe med en veldig moderat variant av kontinentalklipp som pleier å jogge på stranda her jeg bor. Ikke helt så bar som utstillingsklippen, og ikke fullt så omfangsrik manke og dusker. Faktisk ganske stilig. Synes pudler er finest med en moderat mengde pels, jeg da - Felix er et godt eksempel på det!

Kortklipt kontinentalklipp?

Kan det være oppdretteren din Line :) ?

Felix ble kjekk han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med championtittel!

Så fin Felix ble! :huh: (Han er forsåvidt en flott kar i full pels også da!)

Den klippen du har på Felix nå er sånn jeg stort sett har på Sophus.... mer eller mindre... :D

Men jeg har brent meg på å barbere halen hans, så den får han beholde pelsen på. Det gjør så innmari vondt å bli å bli møtt av en kjempeglad hund med en barbert hale.. jeg har faktisk fått blåmerker på lårene av hans logrende/piskende(!) hale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han blei! :P

Sånn klipp har jeg tenkt å ha på min etterhvert også, bare jeg får noen puddel... :huh:

Må jo være mye mer praktisk når man er litt aktiv ute i skogen og sånn? Merker hvertfall det på Mira, for mye lettere det er med kort pels :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...