Gå til innhold
Hundesonen.no

hund i fokus/ canis

Kristina

Recommended Posts

Skrevet

Hva er best av hund i fokus og caniskurset? Hva er forskjellen? De trener jo med klikker begge to.

Vurderer heller Hund i fokus :P Det er litt billigere enn Canis, også har jeg egentlig lyst å bruke klikker (noe ikke oslo hundeskole gjør).

• 1 month later...
Skrevet

Det kommer veldig an på hvem som holder kursene! Hadde det vært selveste Morten og Cecilie hadde jeg uten tvil tatt caniskurset!!

Men jeg syns du skal høre med begge som holder kurset om dems erfaring osv... :D

Skrevet
Men det er bra :D

Kunne nesten tenkt å vært med å sett på en gang jeg :D

kan du sikkert :wink: kurs er på tirsdager kl 1800. men vi reiser rett fra oslo da. neste gang er på ekeberg. :wink:

Skrevet

Takk! :D

Sorry at jeg maser.. , men er det sånn at alle kursene der er med klikker (forsto det sånn i innlegget), dvs f.eks spor-kurs med klikker? :D Det hadde jo vært kjempegøy ;) Canis har ikke det.

Skrevet
Takk! ;)

Sorry at jeg maser.. , men er det sånn at alle kursene der er med klikker (forsto det sånn i innlegget), dvs f.eks spor-kurs med klikker? :D Det hadde jo vært kjempegøy :D Canis har ikke det.

jepp! alle er med positiv forsterkning og negativ straff. men du kan velge om du vil bruke klikkeren eller ikke ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...