Gå til innhold
Hundesonen.no

Dragon Flame

MegaMarie

Recommended Posts

Her er bilder av den nydelige guppy hannen min, Dragon Flame, eller Flame som jeg kaller han. ;)

Han blir 1 år julaften, hihi.

De andre fiskene er samborne hans :barfy:

Vis jeg er veldig heldig så er det ikke lenge før han kommer hjem til meg :D

Flere bilder kommer senere...

post-639-1168270408_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Litt mer info om Flame.

Han bor hos bestevenninen min da, hun fikk yngel og jeg var veldig fasinert og hun sa atte hun ikke kunne beholde alle så jeg kunne få en. Vi hadde tenkt å ha den i et "glass" som jeg har en vannplante oppi (dette er da ca 1 år siden, dumme vi da:P) men så ombestemte vi oss fordi vi sov ganske mye på det og fant ut at det ble for liten plass...

Så rett før jul prøvde jeg og overtale mamma til å la meg få kjøpe akvarium selv, men det ble ikke noe av etter mye om og men når hun syntes akvarium er dyreplageri...

Tviler på at han noen gang kommer hjem til mitt eget akvarium etter som at det hvertfall er 4 år til.

For ikke så lenge siden hadde vennina mi sykdom i akvariet pga innkjøp av nye fisker.

Da ble lille Flame, eller han var stor da, nappa litt på halen.... Vet ikke offer, alle de andre i akvariet er andre guppy hanner, platy, kulihåler og algespiser. Nå ser han vist nåkk liten ut da, han som var så stor og vakker, den peneste i hele akvariet.

Nå er sykdommen over, bare en fisk som måtte bøte med live etter litt mer en 1 års leve tid.

Håper jeg får tatt noen bilder av ossen min Flame har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Lenge siden jeg har vært på akvarie prat nå! Savner fiske verden :( Buhu

Nå har han daua sammen med alle untatt en platy. Synd. :(

Hadde han bare bodd hos meg, haha, neida, er sikkert ikke vennina mi sin feil, nå vet ikke jeg da siden jeg ikke vet hva hun har gjort med dem. Men jeg hørte faktisk en sang ikke lenge før han døde den derre all good things come to an end til nelly furtado og der synger hun flames to dust og da tenkte jeg på at han sikkert kom til å dø, også gjorde jo han det..! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...