Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store ønskelisten!


Julenissen

Recommended Posts

Jeg ønsker meg symaskin, bøker/filmer, og ett ryddig hus. (uten å måtte rydde selv selvfølgelig..)

Ellers så ønsker jeg meg en koselig og rolig jul, og at jeg blir ferdig med oppgavene mine før jula så jeg slipper å jobbe med de hele tiden. Men det er vel mer opp til meg egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nissefar!

Så kjekt at du stakk hodet innom sonen iår! Jeg vet at det er nok av snille personer her inne som virkelig fortjener en godbit av deg iår. Selv ønsker jeg meg kun en ting, og det er LYKKE... Tror du at dette kan la seg gjøre??

Klem fra Vala;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Vala- så søøt du er)

Kjære Nissefar.

Jeg ønsker meg litt hjelp til å bli litt snillere. Jeg prøver og prøver, men allikevel går det inniomellom galt. Kjære nissefar, jeg ønsker meg også lappen, eventuelt å STÅ på lappen. Jeg ønsker meg et litt mer fredelig år enn det jeg har hatt, ønsker meg en litt friskere hund, og så ønsker jeg meg tre par ullsokker, for valpen min er så glad i å spise ullsokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Min ønskeliste:

- Boka "lydighetstrening i teori og praksis"

- Ny klikker

- Treningssamling med Norsk Engelsk Setter Klubb(NESK) i Februar

- Sesongkort på Lerkendal i kjernen

- Lydighetskurs i Januar

- She’s fabulous(cd)

- LapTop

- Olympus MJU700silver

- Speilrefleks

- Intymateli- Beckham(Victoria)

- Friis & company veske

- Diverse hundefilmer(skrevet et laaang liste)

osv osv...Tviler på at jeg får halvparten en gang :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nissen jeg ønsker meg ingenting annet et fred i verden. og jeg ønsker at rasisme og alt sånn dritt skal vekk, også ønsker jeg at alle dem jeg er glad i skal være friske og glade:) og jeg vil også få et nytt og bedre liv me slanking , huff jeg trenger styrke til å slanke meg, når man må gjøre det uten venniner er det neimen ikke lett :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mer forståelsesfull omverden, når det gjelder oss hundeiere og hunder, dyr generelt.

Gode karkaterer.

Saccovogn til Ask. ( Han er kanskje litt liten..men pyttsann. :barfy: Læreren min mente han fint kunne trekke den.)

Kunnskap og viljestyrke til å kunne stole på Ask. (vanskelig å få kjøpt det altså...)

En god del hundebøker.

Ny og skikkelig trekksele til Ask.

Harry potter bøkene nr. fem og seks.

Penger kommer alltid godt med.

Verdensfred kan man jo bare drømme om... men det ville vært fint.

Jeg har da vært snill nok til å fortjene noe av dette hvertfal..sant nissen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...