Gå til innhold
Hundesonen.no

Min lille hjertevenn!

kobra_love

Recommended Posts

Å jeg må bare få komme med en liten "tale" til min lille hjertevenn!

Jeg er så utrolig gla i deg vennen min. Den lille nesa som er så god og varm og den lille tunga som gjerne slikker hele ansiktet og stikker gjerne en tur oppi nesa også :roll:

Du følger etter meg samme hvor jeg går. Du legger deg alltid med der jeg setter meg. Du er aldri langt unna. :D Det er så deilig å vite at når jeg kommer hjem så møter du meg i døra og har ingen ting i mot å bli løftet opp for å få kos. Den lille halen som flyr fra kant til kant!

Du ligger ved siden av meg nå, på dyna mi, og det hender du titter opp på for å vise at du lever!

Du har så mange nydelige uttrykk! :P Jeg er gla i deg Kobra min.

Kan ikke leve uten deg nå! Hadde aldri trodd at jeg ville bli så avhengi av en liten hund før.

Phuuu! Godt å få skrevet det et sted!

Flere som føler det slik? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja si det.. Har vel vært en dårlig start da. Hunden har vært mer til irritasjon, problem og bekymring enn glede. Med min korte lunte og dårlige tålmodighet har dette vært en dårlig kombinasjon. Har vært mer lei av hunden enn motsatt. Man prøver å håndtrere problemer så godt man kan, men når de står i kø, så renner det tilsutt over og det blir alt annet enn rosenrødt å ha en hund. Men tiden har gått og hunden har begynt å vokse opp og bli moden. så det har gått rette vei den siste tiden. Det er vel sånn at man kan blir mer glad i noen jo lengere tiden går. Men den værste tiden er over nå heldigvis, så nå kan forholdet bare bli bedre og bedre. :P Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...