Gå til innhold
Hundesonen.no

Timmy


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg og en vennine var på vei hjem fra skolen en av de nest siste dagene før sommer ferien.

På veien så vi en hvit katt oppe i et tre og 2 katter som satt nede på bakken og så opp på katten i tret.

Vi stoppet for å se hva det var som var gale.

Da ser vi att en av kattene som var under treet så ut som at den hadde aids.

Venninen min løp hjem for å ringe til dyrebskyttelsen og finne noe katte mat.

Hun fikk ikke tak i dyrebeskyttelsen så jeg gikk hjem mens hun passet på kattene.

Da jeg endelig fikk tak i dyrebeskyttelsen var hun i englang og jeg måtte ringe til en annen.

Da var det masse mas om at hun ikke kunne komme fordi hun var på jobb, men til slutt kom hun da.

Når jeg kom opp til venninen min hadde de to andre kattene stukket av, så vi tok med oss den lurvette Timmy ned til oss til damen fra dyrebeskyttelsen kom.

(jeg tok han ikke inn, bare i garasjen med tanke på at den kunne smitte vår katt).

Da hun fra dyrebeskyttensen kom, sa hun at det var ganske sansynelig at han hadde aids.

Hun sa hun skulle ringe i løpet av kvelden.

Noen dager senere fikk jeg en mail av henne fordi hun ikke fått til å ringe til oss.

Der fortalte hun at hun kalte han Timmy og at han fikk bo hos dem i et par dager eller no og at han koste seg og spiste og koste seg.Han var aids syk og at de ikke hadde noe annet valg en å avlive han.

For det som er så vanskelig med aids katter er å finne foster hjem uten andre katter og innehjem for dem resten av livet.

De kan leve godt i mange år med aids men må ikke få smitte andre.

:iloveu: Hvil i Fred Timmy :iloveu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...