-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Min hund gikk i bånd og ble angrepet av en Staff som var løs. Hunden kom løpende ut fra en gårdsplass og gikk rett i strupen på min hund som var i bånd. Endte med et dypt sår i underkjeven og et over øyet. Heldigvis gikk det bra, tross alt. Dilemmaet er om jeg skal anmelde dette eller ikke? Det som taler for er at det er uansvarlig hundehold. Det som taler mot er at dette er nesten min nabo og jeg syns det er litt ekkelt. Hundeeiren har beklaget så mye og har betalt veterinærutgifter. Eieren bedyrer også at dette aldri har skjedd før. M Innspill noen?
-
Det er importreglene til Sverige som gjelder isåfall. Det er jordbruksverket som regulerer det: https://jordbruksverket.se/djur/hundar-katter-och-smadjur/hundar/resor-och-handel-med-hundar-mellan-lander/ta-in-hundar-till-sverige Norge er i prinsippet regnes som rabiesfritt, så det er mulig det ikke er krav om vaksine. Men hvis det er det så må den virke i 21 dager før kryssing av grensen, ja.
-
Hun er jo godt voksen, håper hun får være symptomfri og lykkelig så lenge som mulig!
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar