swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 åhh, hun er utrolig nydelig!! fantastiske bilder de siste!! helt skhønn...virkelig nydelig representant for golden rasen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Litt nye bilder av jenta mi, tatt av Mini her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Fine vakre Emma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Så utrolig fiiiiin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 For en utrolig fin hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2008 nyyydelig :ahappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2008 Utvilsomt den peneste goldene jeg har sett :ahappy: Hun er nydelig! Sånn skal de se ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2008 Vakker snuppe! Jeg liker virkelig å se sånne Goldens.. Slank og lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av turen jeg og en veninne hadde igår Emma og rottisen Gil på snuserunde skulle ta bilde av gil i lekeposisjon, men det gikk ikke Giraffen Bea leker seg Hele fjøra er full av runde steienr, derav navnet rundsteinsvika Bea er vakker Nydelige jenta mi Så søøt Terven Rex Vakkre gutten. Gil Grissom *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Gil kommer til å vokse seg til en stor og pen gutt Terven Kira Pene jenta Bea og kira Så prøve vi det umuligr, å få alle 5 til å posere Det gikk ikke så bra Så avslutter jeg med et bilde jeg fikk med Ann-Olaug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Åh, så fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 3. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Åh, så fine hunder Ja de er en fin gjeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Noen nye bilder av Emma Desse er tatt idag ute i hagen Med Ezy Dog selen vi kjøpte med Psycolynx Desse har Mini tatt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happyface Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Søte gryntedyre *ELSK* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Emma er like nydelig som alltid.. sukk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 28. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2008 Noen nye bilder Vi har vert hos fotograf:) Bilda er scanna inn på pc, derfor kvaliteten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 Da er det vel på tide å legge inn noen bilder til? De første er tatt av Ann-Olaug Emma og Flaten Artemis i tennisball lek Klovne nase? Sitte pent kan de også De neste er tatt av Catrine (Mini) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 2. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2009 litt nye bilder Så et bilde av hvordan emma har utvikla seg, øverste bilde er fra før jeg fikk henne, i midten var ve ca litt over et år siden og det andre er fra tirsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 30. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Er vel egentli på tide med en oppdatering? Emma er nå 4.5 år, fortsatt like snill som alltid I høst har vi hatt litt trenings fri for å se om det hjelper på arbeidslysten, noe som de gjør Og for øyeblikket er vi nedsnødd, så da blir det bare sofakos og turer og snøbasing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Så mange fine HERLIGE bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estella Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 for en utrolig nydelig hund. skal selv få en golden retriver i slutten av januar... for en utrolig vakker hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Emma, min gode, fantastiske og vidunderlige Emma. Nå er hun 6 år, blitt grå i hele ansiktet og på halen, men er egentlig ungere til sinns enn noensinne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts