Gå til innhold
Hundesonen.no

Kallenavn/Kjælenavn

vipsen

Recommended Posts

Skrevet

Har ikke hatt noe vanlig kallenavn, men ble kalt Mareritta av familien fra jeg var noen mnd til jeg begynte på skolen. Kombinasjon av Mareritt og Marita. Var visst ikke så snill av meg da jeg var liten, men med en gang jeg begynte på skolen ble jeg snill og grei og kallenavnet forsvant heldigvis :)

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Har ikke hatt noe vanlig kallenavn, men ble kalt Mareritta av familien fra jeg var noen mnd til jeg begynte på skolen. Kombinasjon av Mareritt og Marita. Var visst ikke så snill av meg da jeg var liten, men med en gang jeg begynte på skolen ble jeg snill og grei og kallenavnet forsvant heldigvis :)

Ooh, det minner meg på, i barnehagen ble jeg kalt Urokråke, fordi jeg alltid laget kvalm og uro på en aller måte, (ikke mye som har endret seg der nei!) :D , som å slå de andre i hodet med dukker fordi de var i nærheten av "MIN" dinosaur (En kjempesvær tøy-dinosaur de hadde der, som jeg la beslag på og vernet om med mitt liv..de fjernet den etter en stund..det ble for mye krig mellom meg og de andre... :rolleyes: )

Skrevet

Noen her:

-Etternavnet mitt

-Vicky blir jeg ofte kalt. :lol:

-Astrus av venner når de vil irritere meg. Hehe

Skrevet

Hennie er vel det de aller fleste bruker, men ikke så mye nå lenger.

Kallenavnet jeg fikk i trøndelag var Hænrypæt, er vel egentli stor favuoritten:P

Ellers var det jo noen som var så oppfinsome og fant opp henry da

Skrevet

Tja, har vel en del så kan jo ramse opp noen:p

Susen

Sus

Sussi

Sussa

Sussa Thollef

Jentut - Pappa kaller meg det:p

Blondie

Har også gått under navna

Småen og shorty