Gå til innhold
Hundesonen.no

Et type kalender script..

tuppetroll

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp med å finne et spesielt type script. Skal lage en ny hjemmeside for en hundeklubb, og trenger en funksjon der jeg skriver inn hvilke aktiviteter som skjer hver dag, og den viser hva som skjer akkurat dagen i dag. Altså noe a la - "I dag er det lptrening på treningsområdet klokka 19, agilitytrening på gresset fra kl. 20 og styremøte i hytta fra klokken 21". Noen som skjønte, og vet om noe som jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp med å finne et spesielt type script. Skal lage en ny hjemmeside for en hundeklubb, og trenger en funksjon der jeg skriver inn hvilke aktiviteter som skjer hver dag, og den viser hva som skjer akkurat dagen i dag. Altså noe a la - "I dag er det lptrening på treningsområdet klokka 19, agilitytrening på gresset fra kl. 20 og styremøte i hytta fra klokken 21". Noen som skjønte, og vet om noe som jeg kan bruke?

Skal det være javascript, php eller asp (eller noe annet)? Er det noe klubben selv skal kunne oppdatere, eller er det noe du skal gjøre for dem?

Jeg har utviklet et php-opplegg for aktivitetskalender som kan oppdateres direkte online (krever mySQL-database), men jeg gir det ikke bort uten videre :wub: Du kan jo sende en PM hvis du er interessert i litt samarbeid :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...