Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehjelp online?!

Guest Christine

Recommended Posts

skjønnte ikke den helt jeg..er det noen som går inn for å drive med hundehjelp online, med egen msn adresse osv, eller mener du det bare slik at hva vi mener med å spørre om hjelp over nettet?

Hundesonen må da kunne kalles hundehjelp online, om det var slik type hjelp du mente, og hundesonen er jo genialt...:D

forklar litt mer da, jeg vil forstå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er det de som kaller seg K9 et eller annet, og som annonserer med at du kan kontakte de og få hjelp?

JA! :D

Altså at du legger til en msn adresse og får hjelp og rådgiving..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa.. Skeptisk..

Syns jo det forutsetter en del ting jeg da, det å i det hele tatt gi folk råd og hjelp. Det å se hunden og eieren f.eks.. Rådgivning over nett er avhengig av at problemet blir forklart nøyaktig, og man ser jo bare her inne hvor ofte man går glipp av nyanser eller ikke får med informasjon som setter ting i et litt annet lys osv..

Og hva skal til for å sitte på en sånn rådgivningstjeneste? Har man noen garanti for at vedkommende du spør, faktisk veit hva h*n snakker om?

Som sagt, jeg er litt skeptisk til sånt jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 2ne! Om man markedsfører seg som nettorakel så bør man ha både ekspertisen inne og mulighet til å se samspill mellom eier og hund.Og det må man nesten ha webcam til??

men man har jo sonen og det andre stedet som bety hund på latin.Ikke sikkert det er så mange eksperter der, mye synsing, men så får man sile ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa.. Skeptisk..

Syns jo det forutsetter en del ting jeg da, det å i det hele tatt gi folk råd og hjelp. Det å se hunden og eieren f.eks.. Rådgivning over nett er avhengig av at problemet blir forklart nøyaktig, og man ser jo bare her inne hvor ofte man går glipp av nyanser eller ikke får med informasjon som setter ting i et litt annet lys osv..

Og hva skal til for å sitte på en sånn rådgivningstjeneste? Har man noen garanti for at vedkommende du spør, faktisk veit hva h*n snakker om?

Som sagt, jeg er litt skeptisk til sånt jeg :D

Jeg er også skeptisk til dette. Men hundesonen er ett sted å dele erfaringer, og her har jeg lært enormt mye, og more to come. hehe. Så er skeptisk til det også, men her inne er det noe annet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på 2nes skepsis her.

En ting er hundeforum der hundeeiere kan dele erfaringer og slikt. Noe annet blir det når noen faktisk tilbyr hjelp online. Trur de fleste vil forvente mer av en hundehjelp enn et diskusjonforum. Men kommer jo litt an på hva slags type ting de svarer på. Enkle basic ting som tissetrening, lære valpen sitt og sånt, kan man jo både lese seg til og sikkert få hjelp per MSN, men når det kommer til mer problematferd, så så burde de vel egentlig vært og sett på hunden... Ikke bare få eiers beskrivelse per MSN.

Må man betale for det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok heller brukt sonen. Her kan du spørre om råf og før du vet ordet av det krangler "rådgiverne" side opp og side ned om noe helt annet enn det du spurte om! :D Ikke sikkert det er til så stor hjelp, men underholdning får man jo! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...