Gå til innhold
Hundesonen.no

Har dere på halsbånd inne?

Renate A

Recommended Posts

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Digresjon:

Blir man trukket på utstilling for å ha hund med 'halsbåndmerke' på?

Trukket.. Nja... Feks hvis det står mellom to hunder som dommeren synes er veldig like eksteriør messig, eller han ikke klarer å velge plasseringen ¨så kan du sikkert bli plassert en ned pga av det... hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det litt opp og ned.

Tini må jo ha på halsbånd om natta da hun ligger i bånd. SÅ hun får gå store deler av dagen uten halsbånd.

Mico har på sitt stort sett hele tiden.. tar det av inniomellom.. Men han ser ikke ut til å plages av det og det sliter ikke på pelsen hans så da har ikke jeg noe imot det..

Synes ikke jeg er lat selv om jeg lar de sitte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det litt opp og ned.

Tini må jo ha på halsbånd om natta da hun ligger i bånd. SÅ hun får gå store deler av dagen uten halsbånd.

Mico har på sitt stort sett hele tiden.. tar det av inniomellom.. Men han ser ikke ut til å plages av det og det sliter ikke på pelsen hans så da har ikke jeg noe imot det..

Synes ikke jeg er lat selv om jeg lar de sitte på..

OT:hvor ligger hun i bånd? jeg vil ikke ta opp en diskusjon eller noe... jeg bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT:hvor ligger hun i bånd? jeg vil ikke ta opp en diskusjon eller noe... jeg bare lurer..

ja hun ligger i bånd om natta festet til meg.. for ellers går hun på do inne..

Hun plages ikke av det.. Men har vært den eneste måten som har funket her i hus..

HUn gidder ikke holde seg..

Ble litt off topic men.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun ligger i bånd om natta festet til meg.. for ellers går hun på do inne..

Hun plages ikke av det.. Men har vært den eneste måten som har funket her i hus..

HUn gidder ikke holde seg..

Ble litt off topic men.. hehe

Han er festet i deg? Mens du sover? Hvordan da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...