Monab88 Skrevet 7. November 2006 Rapporter Skrevet 7. November 2006 Selvfølgelig bruker de ikke halsbånd inne.
tm100021 Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Digresjon: Blir man trukket på utstilling for å ha hund med 'halsbåndmerke' på? Trukket.. Nja... Feks hvis det står mellom to hunder som dommeren synes er veldig like eksteriør messig, eller han ikke klarer å velge plasseringen ¨så kan du sikkert bli plassert en ned pga av det... hvis du skjønner?
rednose & blacknose Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 jag tar mina hundar halsbanden när dom kommer in. skönast för dom också att slippa ha det på sig inne.
Tine Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Det kommer litt an på om Gizmo bruker dette inne både ja og nei
Amy & Tia Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Tia har ikke på bånd inne, mest fordi det ikke er nødvendig, men også fordi hun har fått en liten, hårløs flekk på halsen.
Rambo Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Jeg tar alltid halsbåndet av når vi kommer inn, når jeg av og til glememr det av, går han rundt og klør fordi han hater å ha det på seg inne
Tini Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Her går det litt opp og ned. Tini må jo ha på halsbånd om natta da hun ligger i bånd. SÅ hun får gå store deler av dagen uten halsbånd. Mico har på sitt stort sett hele tiden.. tar det av inniomellom.. Men han ser ikke ut til å plages av det og det sliter ikke på pelsen hans så da har ikke jeg noe imot det.. Synes ikke jeg er lat selv om jeg lar de sitte på..
janne&kenny Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Her går det litt opp og ned. Tini må jo ha på halsbånd om natta da hun ligger i bånd. SÅ hun får gå store deler av dagen uten halsbånd. Mico har på sitt stort sett hele tiden.. tar det av inniomellom.. Men han ser ikke ut til å plages av det og det sliter ikke på pelsen hans så da har ikke jeg noe imot det.. Synes ikke jeg er lat selv om jeg lar de sitte på.. OT:hvor ligger hun i bånd? jeg vil ikke ta opp en diskusjon eller noe... jeg bare lurer..
Tini Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 OT:hvor ligger hun i bånd? jeg vil ikke ta opp en diskusjon eller noe... jeg bare lurer.. ja hun ligger i bånd om natta festet til meg.. for ellers går hun på do inne.. Hun plages ikke av det.. Men har vært den eneste måten som har funket her i hus.. HUn gidder ikke holde seg.. Ble litt off topic men.. hehe
jeanette-k Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Bono bruker band ele tiden, det fordi jeg ikke tenker å ta det av og fordi jeg aldri finner det igjen Men også for at jeg skal ha noe å huketak i når han gjør noe av sine sprell, som er ganske ofte <_<
magicka Skrevet 12. November 2006 Rapporter Skrevet 12. November 2006 ja hun ligger i bånd om natta festet til meg.. for ellers går hun på do inne.. Hun plages ikke av det.. Men har vært den eneste måten som har funket her i hus.. HUn gidder ikke holde seg.. Ble litt off topic men.. hehe Han er festet i deg? Mens du sover? Hvordan da?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar