Aya Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Søndag 3. Desember inviterer jeg til vintertreff på Hellestø stranden. Jeg tar med noen liter med gløgg, og noen kilo pepperkaker (andre er velkomne til å ta med litt de og;)) og kanskje noen mandariner. Vi kler godt på oss, satser på fint vær (avlyses hvis det regner sidelengs) og lar hunden løpe og leke litt mens vi koser oss med, ja, gløgg, pepperkaker og mandariner. Rekk opp hånden de som har lyst til å være med=)
Silje Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Rekker så høyt opp at det er fare for at en liten rift i muskelen! jeg kan ikke bidra med kaker, da dette ligger for langt fra min natur. MEN jeg er reser på andre ting
Marthe Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Jeg har veldig lyst å komme Hvis jeg finner noen å sove hos
Synne N Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Jeg vil Det er to dager etter Kali sin bursdag, så jeg kan ta med hundegodis
Aya Skrevet 3. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2006 Håper mange kommer! Marthe, du kunne sovet hos meg, men jeg har eksamen både dagen før og et par dager etter, så det er litt feil timing.. Men helt sikkert noen andre som åpner husene sine for deg:D
Carina Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Det hørtes veldig morsomt ut, så hiver meg gjerne med hvis det er greit.
Aya Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Det hørtes veldig morsomt ut, så hiver meg gjerne med hvis det er greit. Det er kjempekoselig:D Vi gleder oss til å hilse på, vi som har hatt fuglis før og som saavner det.
Rabalder Skrevet 6. November 2006 Rapporter Skrevet 6. November 2006 Vi vil være med Må bare få byttet jobbehelg først.
PhoNuLi Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Så kjekt, jeg hadde faktisk planer om å ta meg en tur dit om ikke så lenge. Jeg kjenner ingen her, men kan jeg komme?
Silje Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Selvfølgelig er alle velkomne!! Og for å ikke virke partisk i det hele tatt, så er jo sheltie folk ekstra velkommen hihi Så du hadde en Joyland valp! spennende å få møte henne, trooor nemlig ikke jeg har sett henne enda...
Anne Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Oh my god en sheltie du ikke har møtt ennå!!
Aya Skrevet 9. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2006 Oh my god en sheltie du ikke har møtt ennå! Knis, det er jo nesten helt utrolig det..
PhoNuLi Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Selvfølgelig er alle velkomne! Og for å ikke virke partisk i det hele tatt, så er jo sheltie folk ekstra velkommen hihi Så du hadde en Joyland valp! spennende å få møte henne, trooor nemlig ikke jeg har sett henne enda... Hehe...hun er hvirkelig verdt å møte Jeg har valp fra joyland ja, kjenner du til noen hunder derfra? Da kommer jeg...det blir morro banana Blir ekstra kjekt å treffe andre sheltie folk! Når på dagen er dette snakk om forresten?
Marthe Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Håper mange kommer! Marthe, du kunne sovet hos meg, men jeg har eksamen både dagen før og et par dager etter, så det er litt feil timing.. Men helt sikkert noen andre som åpner husene sine for deg:D Takk for det Jeg kjenner mange i stavanger, så det går nok fint Kan være jeg må jobbe, men det ser vi
Silje Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Hehe...hun er hvirkelig verdt å møte Jeg har valp fra joyland ja, kjenner du til noen hunder derfra? Da kommer jeg...det blir morro banana Blir ekstra kjekt å treffe andre sheltie folk! Når på dagen er dette snakk om forresten? Med tanke på at jeg kjenner Gro ganske så godt så kjenner jeg til de fleste hundene også ja Skal ha med Kiwi hjem fra Hamar for henne
Marianne Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Sukk... For en gangs skyld så var det jeg som bodde på feil side av landet....
PhoNuLi Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Med tanke på at jeg kjenner Gro ganske så godt så kjenner jeg til de fleste hundene også ja Skal ha med Kiwi hjem fra Hamar for henne Så kjekt da. Gro er en utrolig kjekk dame, kunne ikke hatt en bedre oppdretter. Hun ringer og hjelpe til med alt, så jeg er strålende fornøyd med henne Kiwi er utrolig herlig
Aya Skrevet 12. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2006 Sukk... For en gangs skyld så var det jeg som bodde på feil side av landet.... Haha! For en gangs skyld kan jeg mobbe deg for å bo på feil sted.. Tiiihi:D
Tine Skrevet 25. November 2006 Rapporter Skrevet 25. November 2006 Ja jeg kan gjerne være med men hvor ligger stranda da? Marthe du kan sove hos meg
Marthe Skrevet 25. November 2006 Rapporter Skrevet 25. November 2006 Ja jeg kan gjerne være med men hvor ligger stranda da? Marthe du kan sove hos meg Så flott Tine hvordan reiser du over til stavanger med hund? Og hvor mye betaler du for deg og Gizmo?
Tine Skrevet 25. November 2006 Rapporter Skrevet 25. November 2006 Crizpo: betaler kun 90 kr med båten over og betaler ingenting for hunden ganske greit om det ikke er drittvær på sjøen
Carina Skrevet 27. November 2006 Rapporter Skrevet 27. November 2006 Når på dagen blir dette? Har fått mail om at det skal være agilitykurs i helgen, så har meldt meg på siden det blir lenge til neste gang.. Tipper det blir fullkræsj nå.. <_<
Aya Skrevet 28. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2006 Nå nærmer det seg. Men hvis det regner sånn som det har gjort i det siste blir det ikke noen pepperkaker fra meg iallefall:S Jeg har lyst til å gå mens det er lyst.. Når passer det for folk?
Taz Skrevet 28. November 2006 Rapporter Skrevet 28. November 2006 Jeg vil også väre med.. *Snufs* Men kommer ikke hjem för 15 desember..
Anne Skrevet 28. November 2006 Rapporter Skrevet 28. November 2006 Når på dagen blir dette? Har fått mail om at det skal være agilitykurs i helgen, så har meldt meg på siden det blir lenge til neste gang.. Tipper det blir fullkræsj nå.. <_< Jeg skal og på det agilitykurset med Shaylee
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar