Guest Christine Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Årh!! Trykka på linken i banneret mitt til siden min i sta, også kom jeg inn på en helt annen side! Skrev adressen om igjen og kom endelig inn på siden min. Men neida, alle bildene var borte, og det samme med siden min Lagt ned en del jobbing i den, også plutselig blir den borte.. Nå har jeg sitti og skrivd adressen men jeg kommer meg ikke inn mere, bare på andres sider <_< Noen som gidder og gå innpå siden min og fortelle meg hva de ser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg får siden din opp og ser ingen forandring.Altså ingenting har skjedd med siden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Nå funka det plutselig til meg også-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Hehe,da mista du ikke sida di likavell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Ser ut som den funker Veldig fin side forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Samme greia med sida til Foxy i dag. Sikkert samme problemet for alle freewebs-brukerne. Det ordner seg sikkert etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Samme greia med sida til Foxy i dag. Sikkert samme problemet for alle freewebs-brukerne. Det ordner seg sikkert etterhvert. Funker helt fint nå,.,Mystisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 1. November 2006 Rapporter Share Skrevet 1. November 2006 Bra at det ordna seg for deg hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar