netteliten Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Jeg bor i Porsgrunn, savner noen som har lyst å gå turer sammen med meg og Bajas. Noen som har hund som liker å leke og løpe hadde vært fint! Jeg har ikke bil, men det er mange fine turmulighet rundt her jeg bor. (vessia) Hadde jo vært kos om vi kunne trent litt med hundene sammen også, men det er ikke et must.
SoppenCamilla Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Joy bor forsåvidt sammen med mamma og lillesøstra mi i Porsgrunn, så jeg kan jo kanskje ta en tur med villdyret en gang jeg er i Porsgrunn hvis du tør? Og hvis det ikke er så langt..
netteliten Skrevet 25. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Klart jeg tør:) Hadde vært moro!
SoppenCamilla Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2006 Klart jeg tør:) Hadde vært moro! Kan ikke du legge meg til på msn, da? [email protected]
HHC Skrevet 27. November 2006 Rapporter Skrevet 27. November 2006 Snakket jo litt med deg tidligere åsså, men tror vi glemte det litt Bare å legge til meg å, [email protected]
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar