Gå til innhold
Hundesonen.no

inline frame- får ikke til å laste opp...

Blackburn

Recommended Posts

Nå driver jeg å får ut siden min, og får den ut- men inline framene kommer det bare opp '404 Not Found

Siden du prøvde å aksessere eksisterer ikke'

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sidene som skal i framen, til å komme dit?

Har lastet opp alle sidene mine (unntak av noen bilder), men får ikke connecta sidene i inline frame til hovedsiden... Noen som skjønte spørsmålet mitt som kan hjelpe :rolleyes:

Bli kjempe takknemlig for svar :D

Er forresten bare å spørre om link også, om du har lyst på link da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har gjort det... det funker når jeg tar å ser på siden i front page, men når jeg laster opp blir det en feil ;)

kan ha noe med koding etc å gjøre, er ikke flink til dette... men skjønner ikke helt hva det kan være :unsure:

Ellers tusen takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort det... det funker når jeg tar å ser på siden i front page, men når jeg laster opp blir det en feil ;)

kan ha noe med koding etc å gjøre, er ikke flink til dette... men skjønner ikke helt hva det kan være :unsure:

Ellers tusen takk ;)

For det første kaller frontpage som regel iframen noe eget - høyreklikk på den og finn navnet dens, og sett den som target. Det at siden ikke kommer opp høres ut som om du har satt fel adresse i argumentet src i koden. Pass på at det står full og riktig adresse der, så bør det funke bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk bedre nå, nå får jeg hvertfall ikke feilmelding på framen... takk for tipse tuppetroll :P

Nå er det bare en blank rute :D skjønner ikke no her... noen som skjønner hva som kan være feil, har gått tom for ideer.

Vet jeg maser, men skjønner virkelig ikke noe her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...