Gå til innhold
Hundesonen.no

hundeeiere i røyken!

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

Vi hundefolk er sunne sjeler. Ute i all slags vær, glad i dyr , noen ganger til det ekstreme.Vi bruker penger på dyra våre, kurs og er sosiale men snåle folk.

men i all denne sunnheten :hvordan har det seg at så mange hundefolk røyker???

Lurer jeg ille på, jeg som spiser sjokolade i stedet..

Skrevet

Vi hundefolk er sunne sjeler. Ute i all slags vær, glad i dyr , noen ganger til det ekstreme.Vi bruker penger på dyra våre, kurs og er sosiale men snåle folk.

men i all denne sunnheten :hvordan har det seg at så mange hundefolk røyker???

Lurer jeg ille på, jeg som spiser sjokolade i stedet..

Hehe, jeg hører jo til dem som røyker da. Men altså, jeg røyker sjeldent mens jeg går tur.... Bare hvis det er en lang tur med tilhørende "pust i bakken", da er det opp med siggen og full "kosefaktor".

Men når det er sagt, så går det maaaange sigg på ag trening.. all denne ventingen kommer til å ta livet av meg :P

:D

Skrevet

Ja det her jeg også lurt på! Nå tilhører jeg de som har røyka jeg da (og fryktelig stolt av det :P ) MEN skjønner ikke helt hvorfor men det er mange som jeg trener med nå, som aldri har sett meg røyke som er helt sikre på at de har gjort det....! :D Ser jeg ut om en røyker....?

Skrevet

Ja det her jeg også lurt på! Nå tilhører jeg de som har røyka jeg da (og fryktelig stolt av det :P ) MEN skjønner ikke helt hvorfor men det er mange som jeg trener med nå, som aldri har sett meg røyke som er helt sikre på at de har gjort det....! :DSer jeg ut om en røyker....?

Tja, si det.. Nå har jeg aldri truffet deg, men du vet "en gang røyker, alltid røyker".. Så selv om du slutter-så vil du tydeligvis ha en "merkelapp" i pannen som sier at du er det :P

Skrevet

I dag så jeg en dame på oslo s stå med dverg puddelen sin i armen og røyken i andre hånd,,røyken blåste i hundens fjes og dama så ikke til og bry seg! :P

Stakkars bikkje! :D

Det var litt komsisk syn og :rolleyes:

Skrevet

Tja, si det.. Nå har jeg aldri truffet deg, men du vet "en gang røyker, alltid røyker".. Så selv om du slutter-så vil du tydeligvis ha en "merkelapp" i pannen som sier at du er det :D

Hehehe, ja mye tyder på det....! <_< *finne noe som jeg kan fjærne merkelappen med* :P

Skrevet

Hehehe, ja mye tyder på det....! <_< *finne noe som jeg kan fjærne merkelappen med* :D

Du får gå og spise på en gulrot støtt og stadig, så trur alle at du er skikkelig helsefreak. :P Og slike kan jo ikke røyke...

Skrevet

Hmm når man er ute med vofsen er det faktisk digg å ta seg en røyk. Sluttet å røyke da eg ikke hadde penger en stund og eg kunne faktisk gå gjerne 1-2 uker uten å ta meg en røyk og da fant eg ut at eg like godt kunne slutte hvis eg egentlig har noe stor behov/sug etter røyk. :D

Dessuten passer det siden eg har begynt å trene igjen. :P

Skrevet

Du får gå og spise på en gulrot støtt og stadig, så trur alle at du er skikkelig helsefreak. :D Og slike kan jo ikke røyke...

:P

Litt problematisk å tygge gulrot og trene hund samtidig da! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...