Gå til innhold
Hundesonen.no

er det snart utstilling i stavnanger/sandes området?

janne&kenny

Recommended Posts

Skrevet

Ikke før til våren så vidt jeg vet... Det skal jo være en i slutten av okt men litt usikker på om det er pudler, sjekk tråden under her som heter et eller annet med Japansk Spisshund Klubb.

Skrevet

Hei,

Det er dessverre ingen utst. for pudler igjen i år i Stavangerdistriktet. Det eneste som er igjen er NKK Tromsø til helgen, dobbelutst. på Eidsvoll (østlandet) siste helgen i okt, Fitjar-Stord den 4-5. november, i Orkdal (trøndelag) helgen etter - og så Hamar-utstillingen.

Du finner fullstendig terminliste (dvs alle offiselle utstillinger) på WWW.NKK.NO.

Hei så lenge,

Susanne

Skrevet
Hei,

Det er dessverre ingen utst. for pudler igjen i år i Stavangerdistriktet. Det eneste som er igjen er NKK Tromsø til helgen, dobbelutst. på Eidsvoll (østlandet) siste helgen i okt, Fitjar-Stord den 4-5. november, i Orkdal (trøndelag) helgen etter - og så Hamar-utstillingen.

Du finner fullstendig terminliste (dvs alle offiselle utstillinger) på WWW.NKK.NO.

Hei så lenge,

Susanne

Også en utstilling i kongsberg;)

Skrevet

jeg tenker på puddler.. vil gå på utstilling for å se hvordan det er og kanskje snakke med noen oppdrettere..

noen som vet om noen utstillinger i nærmeste fremtid?

Eneste som er i nærheten av vårt område, er Fitjar/Stord utstillingen. Ellers må du nok vente til neste år.

• 2 weeks later...
Skrevet

takk for svar:) jeg får vente til neste år... men men... noen av dere som vet hvor ellers jeg kan få kontakt med puddeleiere?

Ta kontakt med NPK, Gå inn på diskusjonsforumet deres f.eks. :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...