Wicked Sister Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2006 Jeg vil gjerne få vekk den bli ringen jeg får rundt buttone mine etter jeg/ andre har trykket på de. Jeg har ikke dette problemet med tekst linkene da jeg har farget de rosa Noen som kan gi meg noen koder til å få de vekk eller andre bra link effekt koder?? Er ikke så god på data! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2006 Du får dem bort om du setter inn border på 0... Gjorde det jeg så gikk det bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2006 Du får dem bort om du setter inn border på 0... Gjorde det jeg så gikk det bort ja, det beste er om man i et css globalt stylesheet definerer border:0; på img Man sparer da mye "makk-kode", samt siden går raskere å laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2006 ja, det beste er om man i et css globalt stylesheet definerer border:0; på img Man sparer da mye "makk-kode", samt siden går raskere å laste ned. Jeg får ramme rundt et bilde på en side, men ikke rundt bildene på linkesiden.. skjønner ingenting jeg. Men hvordan og hvor i css-fila skal jeg skrive inn den koden du nevner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar