Gå til innhold
Hundesonen.no

Index satt sammen av tabell

Carina

Recommended Posts

Eh.. Nei? Glemte jeg å si at jeg er temmelig blånd når det gjelder sånt? :P

Det jeg har gjort til nå, er å stjele alle html-kodene lenger opp i tråden her, limt det inn i mitt editorprogram (Namo) og bytta ut bakgrunnene så det passer til min side.. Men jeg skjønner ikke åssen jeg skal lage meny :P

Menyen har jeg laget ved å lage et bilde i Paint Shop Pro (det er slike bilder hele layouten er bygd opp av), også har jeg laget sånne.. imagemapper.. det er på en måte sånn at menyen deles opp i småbilder som linker til de forskjellige sidene.. Jeg er sykt dårlig på å forklare datating, for jeg er ikke helt stødig selv.. :)

Jeg har en tabell som inneholder hver sin del (bilde) av layouten, og i cella i midten er det en inline frame.

T-t-tog du an? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyen har jeg laget ved å lage et bilde i Paint Shop Pro (det er slike bilder hele layouten er bygd opp av), også har jeg laget sånne.. imagemapper.. det er på en måte sånn at menyen deles opp i småbilder som linker til de forskjellige sidene.. Jeg er sykt dårlig på å forklare datating, for jeg er ikke helt stødig selv.. :)

Jeg har en tabell som inneholder hver sin del (bilde) av layouten, og i cella i midten er det en inline frame.

T-t-tog du an? :D

Nja? Tuppetrollet har hjulpet meg, snille tuppetrollet :P Resultatet har blitt sånn til nå.. Vi har ikke kommet så langt som til knappene enda (det var "skal vi danse?" på tv :P ) men jeg tror jeg har kommet frem til at jeg ikke får laget meny-delen i namo, så da må jeg vel lære meg å bruke frontpage da? <_<

Det blir sikkert bra til slutt? Du har jo en fin side, selv om du ikke er helt stødig selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja? Tuppetrollet har hjulpet meg, snille tuppetrollet :) Resultatet har blitt sånn til nå.. Vi har ikke kommet så langt som til knappene enda (det var "skal vi danse?" på tv :D ) men jeg tror jeg har kommet frem til at jeg ikke får laget meny-delen i namo, så da må jeg vel lære meg å bruke frontpage da? <_<

Det ser jo kjempefint ut! :P Skal vi danse er selvsagt kjempeviktig og få med seg..!

Jeg lagde som sagt min meny i PSP, så kan ingenting om frontpage. Du får fortsette og smile pent til tuppetrollet. :P

Det blir sikkert bra til slutt? Du har jo en fin side, selv om du ikke er helt stødig selv :P

Det blir det helt sikkert, ser flott ut synes jeg iallefall. Og takk skal du ha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...