HHC Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 Heisann! Det nærmer seg min bursdag (februar ) Noen som har forslag på noen ville heftige temaer? 80talls Ho*e & Hallik party ovs... Slipp fantasien løs folkens ;D ja, de fleste er 15-16 år forresten, men ikke la det gjøre noe, alder er ingen hindring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Hmm va med bad tast party da ? Eller noen innen halloween ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Februar ja, hehe.. Litt lenge til men Januar her Tja.. Her kommer det noen:Bimbo partyBarbie / prinsesse party60, 70 og 80 -talls partyUtklednings partyAlle SKAL ha lik hår frisyre og sminke, f.eks. en dott oppå hode og no crazy farger i ansiktet =PAlle må ha likt mønster på klærna (gud veit hva folk kan finne på, haha)Klovneparty Hehe, noe av det jeg kom på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Pimp'n hoe Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Bad taste ja! Da komme ralle med den vanlige "Unskyld, kan jeg låne klær av deg" Takk for gode forslag! Hadde vært gøy om noen kunne funnet på noe helt nytt også. Tenkte på Barbie & Ken, hehe, men passer ikke til folka da, men blir kanskje bare bedre av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar