Gå til innhold
Hundesonen.no

Intern humor er søren meg tingen

Minadachs

Recommended Posts

Skrevet

Haha, sitter her nå å prater på msn med Monica altså BcRex her på sonen. Og aldri før har jeg ledd så fælt. Jeg får vel sixpack av all latteren. Haha. Det går i Albino elger, til alt mulig. Haha, er så fantastisk tørr humor, men som jeg hører muttern ber meg slutte å le høyt, for hun sover, så ja, jeg er ikke vondt å be om en latterkrampe. HAHA. Vel, Monica, du og jeg og albinoelger, kan umulig være det tryggeste, for tenk om den er tvekjønna ;) ;) HAHAHA :D

Skrevet

Huff, er litt sånn rar her jeg sitter. Ler så sinnsykt med deg, også er det litt sånn "trist" prat i andre enden, så her sitter jeg å ler med tårer i øya ;)

Den albinoelgen kan vi nok ha det gøy med, spesielt de tegningene, haha. Hva skulle man gjort uten deg en slik natt som dette. Haha.

Sjokoladene sikler etter meg, og potetgullen venter på å bli spist.

LITT overtrøtt? NEIDA! :D

Skrevet

Haha, tegningene kan man ikke klare seg uten:D, og de er i allefall ikke til å legge ut her ;) *ler meg i hjel*

Overtrøtt har vi hvertfall ikke hørt om før :D;) banana Kvella'in blir itt det samma uten ho Monica nei ;)

Skrevet

nei vi må nok få med en haug på toget :D

Snakket med ei igår, og ho er med på å danse med kaktus, og bonsaitre, mens ho har en rose i bunn, og grønnse sokker. (skjønner ikke bæret, men det kunne nok blitt et lekkert syn) ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...