Gå til innhold
Hundesonen.no

treff/ ringtrening

sweet happi molly

Recommended Posts

Skrevet

hei jeg lurte på om dere fortsatt har slike treff her, da jeg og valpen min treger det. hun er litt nervøs av seg skjønner dere. :P så vi har kunnet trengt litt hjelp med at det er andre som tar på henne og hun står på et bord.

Skrevet

Ja, det er fortsatt treff. Har bare vært litt stilt her i det siste, men det er bare å finne ut hvem som er interessert og når det passer :P Jeg blir gjerne med så lenge det skjer i helgen :-)

Skrevet

Jeg kan godt være med på ringtrening. Skal til Kongsvinger i helga da, men kan vel stort sett hver dag neste uke siden det er høstferie :P Spørs litt på om jeg får låne bilen.

Skrevet

Miniatyrhundklubben har treff/ringtrening hver søndag klokka 14.00 på City Syd :P Vet ikke om det er nå i høstferien, du kan jo sjekke på siden deres. http://www.miniatyrhund.net/

Edit: Hmm, trodde Cavalier var med i NMK jeg, men de er kanskje ikke det?

Skrevet

Cavalieren er ikke med i NMK lenger nei, men tror nok ikke det er noe problem å få være med på treningene likevel. :P

Skrevet

Ja, med tanke på at det er høstferie neste uke så er det sikkert mange som kan. Men jeg har dessverre ikke høstferie lengre :D Derfor kan jeg egentlig bare i helgene. Så si ifra når det blir da ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...