Wanderlust Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Ja etter en liten tur i vinter hvor det ikke ble mye på sau, så dro vi nå i helga som var. Og denne gangen slapp vi rex. Han løp og var litt vill til å begynne med, og sliet seg ut rett og slett. (litt mye løping). Men etter litt så ble han mye roligere, og begynte å ta pointet. Vi tok en lang pause, og prøvde på nytt. Nå syns jeg han var flink med engang, og han gjorde vel det han skulle etter hva jeg så Men han har kanskje ikke helt stilen inne, men det kommer vel om man får trent mer. Jeg ble så gla etter å ha sett rex få jobbe skikkelig, og fått brukt seg til det han egner seg til. Blir imponert når man ser hvor mye som ligger i en bc Legger ut noen bilder, Har også filmer men skjønner ikke hvor jeg kan få lagt de ut, uten at kvaliteten blir elendig (dårlig kvalitet pga mobil kamera) Bildene sier kanskje ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Syns BC'er er så kule når de gjeter! Ser ut som om Rex kan bli skikkelig flink også! Gøy at du har interesse for det, spesielt siden det er et så sterkt instinkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 tøft Alexander Strøm du var oss?(så sånn ut på bildene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2006 tøft Alexander Strøm du var oss?(så sånn ut på bildene ) Stemmer nok det ja Men kan jo si at dette sleit ut rex hvertfall så da er det NOE som gjør det (han sov resten av dagen/kvelden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Av den filmen jeg så, så synes jeg det var utrolig gøy å se. Tror jeg roste Rex noe vannvittig via msn. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 11. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2006 Så gøy.. Så ut som om han koste seg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2006 Privat småsnakk kan dere ta via MSN eller PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar