Henriette Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Da er det vel egentli bestemt, vi får en liten flok med trening sauer. Da håper jeg at jeg får gjeterprøve i løpet av året som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karnkri Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Da er det vel egentli bestemt, vi får en liten flok med trening sauer. Da håper jeg at jeg får gjeterprøve i løpet av året som kommer Spennende... lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Så bra Tenkte jeg skulle gå til naboen en av disse dagene, og plage sauene hans litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 ENNÅ en grunn til at jeg kan bo hos deg hihi er ikke lett å ha sauer her, tror ikke det er lov engang <_< (eller vet det ikke er lov da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluebitch Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 For en pen, hund, du har bcRex! Jeg har ikke allverdens greie, på Bc. Bor sammen med to stykker, men de er ikke mine. Hva betyr det, i praksis, å "tenne" Bc, på sau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 Heldiggriiiiiiis Meg vil å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 For en pen, hund, du har bcRex! Jeg har ikke allverdens greie, på Bc. Bor sammen med to stykker, men de er ikke mine. Hva betyr det, i praksis, å "tenne" Bc, på sau? bare sier takk jeg Skal ikke svare på det andre, for jeg er elendig til å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 11. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2006 Jeg tror at å tenne en BC er å bare la den se på sauen, å liksom bli gira, men er ikke sikker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluebitch Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2006 Jeg tror at å tenne en BC er å bare la den se på sauen, å liksom bli gira, men er ikke sikker da Du har sikkert rett Vi tenner, jo Whippetene, på "filla". Da hisser vi dem opp, for å få dem, til å jakte på den. Har fått med meg at, BC, ikke skal "jakte", på sauen, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Da er det vel egentli bestemt, vi får en liten flok med trening sauer. Da håper jeg at jeg får gjeterprøve i løpet av året som kommer Å! Gratulerer! Håper jeg en gang får meg sau.. Kan dra å gjete om jeg vil, men da må jeg kjøre 5-6timer en vei, og har hittil ikke hatt råd til bensin... <_< Skal bli artig å prøve når oppdrettern får sauene (og endene) sine:) Dere får ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Artig da! Vi hadde trenings sauer før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbikkja Skrevet 18. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2010 Når du tenner hunden på sau, vekker du jaktinstinktet i hunden på sauen. Halen senkes, eyen kommer frem og gangen blir smygende. Bluebitch: Gjeting er en form for jakt, det er en del av jaktsekvensen: (oppsporing og) jaging. Biting, riving, nedleggelse, åpning, spising osv er avlet vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar