Chris Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Du kan jo sitte på med meg fra sykkylven til ålesund da. Men siden vi er 2 fra sykkylven, så hadde det kanskje vært enklest å møttest her? Kleklemme, klare du å ordne dej skyss til magerholm da, så kan ej nå alltids hente dej på aursneset.
tudl Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Ja, e kan sjå om e klare d.. Men mudern e på jobb i morra da.. Men e ska sjå om e klare d..
jeanette-k Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Eg vil gjerne vere med.. men eg kjeme meg ikkje til sykkylven da.. <_< Men jeg kan kome til ålesund da.. kan ta båten, men da kan det ikke vere så sent for ellers kommer jeg meg ikkje hjem igjen.. Men dere får bestemme så kan jeg se hva jeg får til
Chris Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Da kan vi møtest i ålesund, sia det e nåken som ikkje kjem sej t sykkylven. Til fleire vi e til bedre e det! Forslag til klokkeslett?
Henriette Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 skal til styrn men det blir lit utpå kvelden da... men kan litt tidligere på dagen
jeanette-k Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 er ikke sikker på når båtene går, men det kan jeg finne ut i dag.. det er snakk om i morgen sant?? eller tar jeg helt feil nå??
Chris Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Jauda, e i mårga. Kan for eksempel ca kl 12 passe for alle da? Og donnygutten, blir det til at du vil sete på med mej? --- Det e meldt skikkelig dårlig vær til i mårga da... *dobbelpost, endret av mod. Charleen*
Henriette Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 hmm... ser ut til at vi reise til stryn idag istaden... men vi må ha treff seinere en gang også da:)
Chris Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 spørs om vi berre ska ta igjen treffet en anna dag da kanskje? Om å gjere at det passa for alle sia vi e så få...
tudl Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Ja ok.. Vi kan godt ta d igjen siden Henriette skal t stryn.. Eller? Det er egentlig d samme for meg.. Vi kan godt ta d en anna dag i høstferien foreksempel.. Å Jo flere vi e jo kosligere e d.. Så hvis det e flere som bor i nærheten av Ålesund området så heng dokke på da vel!
Chris Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2006 Men da kan vi tastast litt på priv.mld da viss oss ska prøve å få til en dag seinare.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar