Gå til innhold
Hundesonen.no

Andre sider enn moo og tk man kan få gratis som nettadr?


meg123

Recommended Posts

Jeg har en piczo side jeg er fornøyd med,men jeg skulle ønske meg en annen adr enn

www.gkgolden.piczo.com

Jeg ville gentlig ha moo.no,men har hatt den adr på en annen siden før og da ble det ikke tillat,så må finne en anna. Vil helst ikke ha tk,siden den virker så treg.

Noen som vet om en anna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lage en ny moo adresse? Skjønner ikke hva problemet er, helt nøyaktig..? Kjipt om du ikke kan få samme adresse som du hadde, men men.. Hvis problemet er mailadressen, at den ikke kan være den samme, lag en ny (eller du har kanskje flere enn en?), og bruk denne. Ellers trodde jeg at du kunne forandre hvilken side mooadressen skulle vise til? Det mener jeg du kan med tk, men jeg har også gitt opp tk, fordi det er så treigt og ustabilt. Ikke alltid man kommer inn på tk-sider, og det er veldig dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lage en ny moo adresse? Skjønner ikke hva problemet er, helt nøyaktig..? Kjipt om du ikke kan få samme adresse som du hadde, men men.. Hvis problemet er mailadressen, at den ikke kan være den samme, lag en ny (eller du har kanskje flere enn en?), og bruk denne. Ellers trodde jeg at du kunne forandre hvilken side mooadressen skulle vise til? Det mener jeg du kan med tk, men jeg har også gitt opp tk, fordi det er så treigt og ustabilt. Ikke alltid man kommer inn på tk-sider, og det er veldig dumt.

Problemet er at jeg hadde www.gkgolden.moo.no til en freewens hjemmeside før.nå skulle jeg hatt www.gkgolden.moo.no til en piczo side,det går ikke da det kommer opp at gkgolden er brukt alt,og at jeg ikke får slettet den gamle:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...