belgerac Skrevet 27. September 2006 Rapporter Skrevet 27. September 2006 Er på jakt etter en snørekjøre-strikk med håndtak/løkker. Et slikt som konkurransekjørerne i nordisk bruker for å korte inn båndet ved behov. Håper det ble forståelig hva jeg mente Noen tips til nettbutikker som fører sånne?
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Hei, jeg vet ikke. Er ikke helt sikker på om jeg forsto va du mener. Tenker du vanelig snørekjøringsstrikk bare med håndtak/løkker nedover så man lett kan korte inn? Kan du ikke bare lage det selv da? snørekjøringsstrikk er veldig lett å lage...
Nirm Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Har du sjekka ut Nes Sledeverksted?
Eføya Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Du kan bruke et MR kobbel. Søk på MR kobbel på google og du får opp mer info og nettbutikker. Jeg har brukt mitt nå i 3-4 år til både tur, snørekjøring og jogging og er stor fornøyd! Strikken holder mye lengre enn vanlige snørekjøringsstrikker.
belgerac Skrevet 28. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2006 Tror ikke MR kobbel er det vi er ute etter (men takk for tipset ) Fant ikke noe hos NSV heller.. Ja, Tijon, det er slike med løkker nedover som man lett kan gripe tak i under kjøring. Har sett de, og vet de finnes. Men aner ikke hvor de er å få kjøpt. Flere tips?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar