Gå til innhold
Hundesonen.no

må bare få ut litt depresjoner:(

Henriette

Recommended Posts

Nå har hele verden mit falt sammen...

ikke har vi penger til mat eller noe, snart tomt for hundefor, men heldivis er hu som selger hundefor til oss en god vennine...

Svigermor gjør alt for å få meg vekk... siste "stunt" var å ringe min mor å si at sambo hadde prøvd å kaste meg ut, men at jeg nekta å høre på han... dette var da ikke sant...

ikke finner jeg meg jobb heller... har (faktisk) over 100 jobbsøknader ute... men får jeg noe svar... neeeida...

snart takler jeg ikke mer... har siste året vert depprimer men nå er det ekstremt... har i 5 dager nå bare gått rundt å grenet uten stopp... så gikk det ganske bra fram til nå en time sida da svigermor stakk innom...

Nå er vi invitert på middag dit for å "snakke" litt... Mn jeg nekter... har ikke tenkt å sette en fot in den døra der.

beklager måtte bae fåut litt frustrasjon... vet snart ikke hva jeg skal gjøre lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hele verden mit falt sammen...

ikke har vi penger til mat eller noe, snart tomt for hundefor, men heldivis er hu som selger hundefor til oss en god vennine...

Svigermor gjør alt for å få meg vekk... siste "stunt" var å ringe min mor å si at sambo hadde prøvd å kaste meg ut, men at jeg nekta å høre på han... dette var da ikke sant...

ikke finner jeg meg jobb heller... har (faktisk) over 100 jobbsøknader ute... men får jeg noe svar... neeeida...

snart takler jeg ikke mer... har siste året vert depprimer men nå er det ekstremt... har i 5 dager nå bare gått rundt å grenet uten stopp... så gikk det ganske bra fram til nå en time sida da svigermor stakk innom...

Nå er vi invitert på middag dit for å "snakke" litt... Mn jeg nekter... har ikke tenkt å sette en fot in den døra der.

beklager måtte bae fåut litt frustrasjon... vet snart ikke hva jeg skal gjøre lenger..

Vettu hva?

Jeg VET så godt hvordan du har det !

Du ANER ikke !

Jeg har det på akkurat samme måten!

Jeg blir 19år nå og er samboer og forlovet.

Her var det så ille at jeg solgte mtrent alt jeg hadde som var av verdi..

Jeg søker jobber hver dag selv, men dem sier jeg er "for sjenert"...

Åsså sier dem: "bli trygg på deg selv" å søk igjen...

JA, J*VLIG enkelt...IKKE lett å holde motet oppe når man får nei på nei på nei...

Så..Ta livet med ro...en liiten stund...en av dere jobber vel??

Kjøp ikke mer enn dere VET dere har råd til...

Gi faan i svigermor... :D og tenk på deg selv, og samboern din...

Prat med han, og få orden på forholdet deres...så ordner det seg nok :D

Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du føler, har vært der selv.

Vet det er lett å si, men overse svigermor helt. Mine svigerforeldre ødela bryllupet vårt, og nesten forholdet vårt og. Ga til slutt klar beskjed til mannen min: Barna og meg, eller foreldrene hans. (det ble heldigvis oss) For meg er de nå døde. Jeg har ingen kontakt med de. Du må tenke på deg selv først!

Det med pengene går seg nok til. Selv om du ikke ser noen ende på det nå, så er det utrolig hvoe lite man kan klare seg med.

Sett deg ned med samboeren og ta en ordentlig prat. Ikke sikkert han forstår helt hvordan du har det, men da vet han det ihvertfall og kan godta at du har det sånn.

Opp med hodet, dette ordner seg! (selv om det ikke ser sånn ut nå);)

Send meg gjerne en PM hvis du vil prate.

Hilsen Torunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du føler, har vært der selv.

Vet det er lett å si, men overse svigermor helt. Mine svigerforeldre ødela bryllupet vårt, og nesten forholdet vårt og. Ga til slutt klar beskjed til mannen min: Barna og meg, eller foreldrene hans. (det ble heldigvis oss) For meg er de nå døde. Jeg har ingen kontakt med de. Du må tenke på deg selv først!

Det med pengene går seg nok til. Selv om du ikke ser noen ende på det nå, så er det utrolig hvoe lite man kan klare seg med.

Sett deg ned med samboeren og ta en ordentlig prat. Ikke sikkert han forstår helt hvordan du har det, men da vet han det ihvertfall og kan godta at du har det sånn.

Opp med hodet, dette ordner seg! (selv om det ikke ser sånn ut nå):P

Send meg gjerne en PM hvis du vil prate.

Hilsen Torunn

kanskje litt of topic, og du trenger ikke svare, men hvordan ødela de bryllupet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle først bestemme og betale lokalet. Da vi ville ha et annet, ville de ikke betale lenger og ble sure. Dagen før kom de med masse grønnsaker, fordi vi måtte jo ha grønnsaker og dipp på bryllupsdagen!? På selve dagen hadde vi bedt de bake en kake. Da dukket de opp med bryllupskake! (det gjør man jo ikke så lenge man ikke har fått beskjed om det. Vi hadde jo fikset bryllupskake selv, og det visste de!) Og dette er bare toppen av isfjellet. Mange små ting hele tiden. Men nå er jeg heldigvis ferdige med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt endel bedre nå ja... sa rett ut til svigermor hvordan jeg følte det.

så har jeg EKSTREMT mye humørsvingniger pga p-piller, innimellom må jeg bare le av hvor fort jeg skifter humør:P

men ellers er alt bedre. utenom penger og jobb da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• I dag er det fire måneder siden jeg mistet min kjære Ariel, og det er nå jeg virkelig begynner å kjenne på livet uten hund. Å være uten hund i svarteste mørketida når vinterstormen kommer inn sidelengs fra alle kanter er nå en ting, men nå når våren kommer og det begynner bli fint å være ute er savnet helt ubeskrivelig grusomt. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle ha ny hund i det hele tatt, mest på grunn av den økonomiske belastningen, men også for å få "leve litt". Jeg var alene med hund i nesten 14 år, så det begrenset jo en del. Og som mamma sier; "nå kan du gjøre akkurat det du vil". Men etter fire måneder uten hund viser det seg at det eneste jeg vil er relatert til nettopp det å ha hund. Turer, kurs, konkurranser... Det var det livet jeg ville leve. Jeg vet ikke hvem jeg er engang uten hund. Dere som har vært gjennom dette, hvordan tok dere den endelige avgjørelsen om ny hund? Noen tips og tanker til en fortapt sjel?
    • Her ser det ca slik ut. Chrome eller Duckduckgo på Android.
    • Samtlige linker til prøv/bestill går til samme side, som ser slik ut: 
    • Først. Aldri la barnet klemme hunden hunden har vist usikkerhet rundt barnet og da kan en klem fort føre til bitt!  Har selv 3 barn, to bhg barn.  Når valpen bjeffer på barna, prøver jeg med avledning.  Men.. Hunder gir fra seg mikro signaler, for å vise redsel, uro, aggresjon ect. Mye tror vi er søt relasjon mellom barn og hund, men det er d sjeldent. Barn beveger seg og oppfører seg uforutsigbar for hunden dar av ofte litt skummelt for hunden.  Jeg hadde fått inn en skikkelig hundetrener, noen som kan hund. For å se på forholdet, hjelpe deg å lese hunden.  Min valp/unghund er i valpebingen når det er bråk i hjemmet. Hunden trenger ikke å engasjere seg i leken og barna fortjener å leke fritt uten småbiting/bjeffing.  
    • Vi fikk oss valp for litt over en uke siden. Har en sønn på 4,5 år. De første tre dagene var valpen veldig redd barnet. Det har gått seg til og valpen klarer stort sett å legge seg i buret, eller sengen for å sove i samme rom på tross av barnelek eller dans. Får ligge i fred, selvfølgelig.   Valpen snuser på barnet og er nysgjerrig innimellom når barnet er rolig, og ikke viser valpen interesse.    Til tider bjeffer valpen på barnet mitt. Jeg prøver å overse, opptre normalt for å vise at det er ufarlig når barnet leker og/eller er litt høylytt.    Vi trener med godbiter og lykkes med det innimellom ved at valpen tar godbit i hånden til barnet.    stort sett bryr ikke barnet seg om hunden. Men ved legging har det vært vanskelig å forhindre en klem, og rolig klapping, etterfulgt av en godbit mens jeg har hunden i fanget mitt. Barnet får ikke bære valpen, og får heller ikke ha den i fanget før den eventuelt blir trygg på barnet.    Syns det er vanskelig. Vil ikke kjefte for mye på barnet, men vil heller ikke ødelegge for valpens erfaring med barn. Er det håp for at dette kan bli bra? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...