Gå til innhold
Hundesonen.no

Tørre poter

PsychoLynx

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Schnappi får Olivers kattemat, og det skal da være bra håper jeg.

Lurven får Friskies eller tilsvarende.

Kan prøve å smøre labbene og evnt kjøpe Viacutan eller noe. Aner liksom at de sim har Lurven ikke vil koste på olje til godt over 100 kr, men får prøve. Lars må bare høre på meg. :rolleyes: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schnappi får Olivers kattemat, og det skal da være bra håper jeg.

Lurven får Friskies eller tilsvarende.

Kan prøve å smøre labbene og evnt kjøpe Viacutan eller noe. Aner liksom at de sim har Lurven ikke vil koste på olje til godt over 100 kr, men får prøve. Lars må bare høre på meg. :rolleyes: hehe

Jøss ikke spandere en 100lapp på katten sin, hvordan folk er dette da?? <_<

Moren min har prøvd Olivers på kattene sine og de tålte det ikke, så det kan kanskje hende at den trenger annet høykvalitetsfôr, Olivers regnes vel litt sånn midt på skalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Det er folk som akkurat nå faktisk har gitt katten bort til mora si fordi de ikke gadd å ha den lenger... desverre....

Og Lars kommer nok heller ikke til å kjøpe noe skjønte jeg, han har jo bestemt at hvis jeg får meg hund, så skal den ene katten ut, koste hva det koste vil. Han skal ikke ha mer enn 3 dyr i huset sier han. Så da blir det vel Schnappi som må ut da... Denne kampen er ikke ferdig for min del, for å si det sånn.. Men spørs om jeg har noe jeg sku sagt siden det er hans katt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...