LBL Skrevet 25. September 2006 Rapporter Skrevet 25. September 2006 endelig har de spisse snutene fornyet seg: Spisse Snuter det mangler noen sider i fotoalbumet, jeg klarte ikke å vente til de ble ferdig.. Hva synes dere?
Nina Skrevet 25. September 2006 Rapporter Skrevet 25. September 2006 Kjempefin side og nydelige bilder! Hvis det er noe jeg skal pirke på så synes jeg at den gul/brune/oransje fargen i bakgrunnen ble for slitsomt å se på i lengden. Savner en tilbake-knapp under "om oss", "fotoalbum" og "linker"
Tine Skrevet 25. September 2006 Rapporter Skrevet 25. September 2006 Kjempe bra side og veldig fine bilder Men som Nina sier så ble kanskje bakgrunnen litt mye i lengden... Kjempe flotte hunder
Basse Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Kjempeflott side, med vakre bilder
LBL Skrevet 3. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2006 Takk for skryt! Nå har det blitt "tilbakeknapper" på sidene, men fargen er jeg redd dere må holde ut..
Marthe Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2006 Synes det var ei veldig flott side. Du har laget den på en litt uvanligmåte (ikke med vanlig layout), og det synes jeg gjorde at den ble mer spennende å se på. Gjesteboken er selvfølgelig signert
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar