Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 28-29 oktober

Monab88

Recommended Posts

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Fader ta hu som styrer med PM lørdag altså.. jeg sendte mail rett etter jeg meldte på og ba henne sende PM her jeg er nå, men det var tydeligvis for vanskelig. Har jo fått for søndag, så de har jo tydeligvis fått det med seg. Jeg vet jo at mailen kom fram også, etterosm det kom autosvar. Åååå! Så irriterende! :D

Det er forskjellige hundeklubber som arrangerer utstillingene lørdag og søndag, og påmeldingene går helt uavhengig av hverandre. Sendte du mail for å sjekke nå nylig?

Kari (som er utst. leder) jobber i Tromsø nå (etter NKK's utstilling) og er ikke tilbake før i morgen. Hun har automatisk svar på alle mailer hun mottar- dvs at hun har fått dem inn på sin server, men ikke nødvendigvis lest den om den nylig er sendt. (Tror ikke hun har data tilgang der hun nå er)

Jeg vil anbefale deg å ringe henne i morgen, så ordner det seg nok. Hun pleier å kunne fikse det meste :D

Skrevet

Det er forskjellige hundeklubber som arrangerer utstillingene lørdag og søndag, og påmeldingene går helt uavhengig av hverandre. Sendte du mail for å sjekke nå nylig?

Kari (som er utst. leder) jobber i Tromsø nå (etter NKK's utstilling) og er ikke tilbake før i morgen. Hun har automatisk svar på alle mailer hun mottar- dvs at hun har fått dem inn på sin server, men ikke nødvendigvis lest den om den nylig er sendt. (Tror ikke hun har data tilgang der hun nå er)

Jeg vil anbefale deg å ringe henne i morgen, så ordner det seg nok. Hun pleier å kunne fikse det meste :D

Det er jeg klar over... jeg sendte mail til begge klubbene. De ble forøvrig sendt 4. oktober, og jeg har fremdeles ikke fått mer enn auotsvar liksom. Mer enn 3 uker bør det da ikke ta å gi et pip om det var OK eller ei.. Håper i det minste den er lest, sånn at jeg får starte tidlig i LP, ellers kommer det til å krasje med eksteriøret, etterosm begge deler begynner 9, og det er 40 stk. i kl.1 og noen og 30 shelties i eksteriør..

Sendte mail idag og purret på det, både til Kari og hvem nå som styrer den andre mailadressen klubben hadde...

Får jeg ikke vsar idag, så er planen nettopp å ringe i morgen ja. Ser for meg et stress uten like med å fly mellom to ringer hele tiden med hunder og barn på slep, ikke få børsta eller skifta *grøss* Håper det ordner seg ja!

Skrevet

Er det noen som vet klokkeslettet Chinese Crested går?(valp&voksen) og wheaten terrierne?

Det er lørdagen de går? :D

Lørdag:

Chinese crested - 31 voksne i ring 1 kl. 12:00

11 valper i ring 12 kl. 09:30

Wheaten terrier - 12 voksne i ring 8 kl. 12:00

5 valper i ring 11 kl. 10:30

Søndag:

Chinese crested - 34 voksne i ring 5 kl. 12:00

9 valper i ring 11 kl. 10:00

Wheaten terrier - 10 voksne i ring 7 kl. 11:30

3 valper i ring 14 kl. 09:00

Guest Just me!!
Skrevet

Wheaten terrier - 12 voksne i ring 8 kl. 12:00

5 valper i ring 11 kl. 10:30

iiik, gruer meg! :D

Skrevet

Er det noen som veit hvor mange som er meldt på lydighet klasse 1...? Litt seint nå kanskje :D

Guest Just me!!
Skrevet

hehe :D

Jeg skal komme å se på dere! :(

Hihi, forbered deg på latter, mamma skal stille! ;)

Guest Just me!!
Skrevet

hvorfor skal du ikke stille selv ;) ??

Mamma som ville denne gangen. Blir kanskje meg neste gang :P

Monab88: Tror kanskje jeg så deg? Visste ikke om jeg skulle komme bort, siden ejg ikke vet hvordan du ser ut :lol:

Skrevet

Mamma som ville denne gangen. Blir kanskje meg neste gang ;)

Monab88: Tror kanskje jeg så deg? Visste ikke om jeg skulle komme bort, siden ejg ikke vet hvordan du ser ut :lol:

hehe, hadde vert koselig og møtt deg da :P

Skrevet

Vil du ha en rask beskrivelse av Mona? så du vet det til neste gang?:P

Søt pie, med 2 søte bernere :)

Så nå slipper du å lure på hvem hun er neste gang,

bare gå bort å snakk med henne, hun er kjempegrei :P

Guest Just me!!
Skrevet

Hehe, det skal jeg! :P men det var så sinnsykt mange bernere der, klarte ikke å bestemme meg for hvem som ligna mest på Albin og Bella :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...