Gå til innhold
Hundesonen.no

Grøss & gru!


millis

Recommended Posts

Det ekkleste må være legger. Jeg får helt noia om folk tar på leggene mine, dra blir jeg kvalmog får sånn oppkast følelse.. Æsj, jeg tenker på den ekle brusk kulen som svømmer rundt helt løs i leggen, og b are beveger seg om du er nær den, *Kast opp* æsj, blir kvalm bare av tanken... :)

Legger? Som i delen mellom fot og kne? Er det ekkelt? Og jeg skjønner ikke helt? Hvilken bruskkul som "svømmer" rundt helt løst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger? Som i delen mellom fot og kne? Er det ekkelt? Og jeg skjønner ikke helt? Hvilken bruskkul som "svømmer" rundt helt løst?

Kanskje frampå beinet på leggen...? :)

Har sånne kuler som svømmer i sånne søkk i beinet :unsure:

Drit ekkelt å ta på! Nå ble jeg dårlig... Kom til å tenke på senene, nå som jeg holdt på å forklare dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje frampå beinet på leggen...? :)

Har sånne kuler som svømmer i sånne søkk i beinet :unsure:

Drit ekkelt å ta på! Nå ble jeg dårlig... Kom til å tenke på senene, nå som jeg holdt på å forklare dette ;)

Lurer på om du bør ta en tur til legen og få sjekket dette...? ;) Forstår rett og slett ikkje kva du mener med kuler som svømmer i søkk i beinet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å høre om noen som har fått hull i hodet er det ekleste jeg vet om :)

og når man spiser, og kniven skjærer på tallerkenen...

smatting er også utrolig ekkelt- og rompesprekker!! ;)(rørlegger sprekk)

mye som er ekkelt , men kommer ikke på noe mer i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlige do. Og spesielt de boksene de kan sette opp på utstillingene (nærmere forklart, utedo), uten mulighet for å vaske fingrene! :)

Bein i fisken hører også til ting jeg rett og slett ikke takler (å få i kjeften). Da er det takk og farvel for min del! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du bør ta en tur til legen og få sjekket dette...? :) Forstår rett og slett ikkje kva du mener med kuler som svømmer i søkk i beinet...

Hehe, jeg er nok ikke den flinkeste til å forklare heller! :D Men beinet på leggen er vel ikkje helt glatt, er det det?

Ikke hos meg ivertfall...

Kom på noe nytt som er fryktelig! Hvet ikke hva det kalles hos dere, men vi sier "enkemannsstøt"...

Når man slår seg på den kulen på albuen, så får man sånt kraftig støt :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater spy og folk som piller seg i nesa også ser du eks at de tørker det på veggen eller lignede.

også myggel, yuuu...!!!

På skole bussen som jeg kun tar når jeg skal i stallen(heldigvis :) ) er det en gutt som har spyttet snusen sin på bussdøren bak, også på de vinduene som er med de setene som er der med bakdøren... :huh:

Jeg er veldig rar jeg, syns følelsen av å være skadet, f.eks tanken på å ha brokke foten å være kanske så hjelpe løs liksom, ikke kunne løpe å sånt, det er ekkelt liksom...Liker heller ikke plaster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg skikkelig kvalm her :huh: I dag har jeg en sånn kvalm-dag, og møtte løpe til butikken for å kjøpe vaskemidler og sånt til 140 kr. Så nå har jeg skrubbet kjøkkenet, og skal rense vegg til vegg-teppet i stua senere. Jeg har litt fobi for å ha det skittent, jeg blir kvalm og mister alt av matlyst. Det ligger til familien, bestefar er også sånn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...