Benedicte Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Hei! Jeg holder på å "pusse" opp labbis.tk til noe myyye større. Men nå er jeg gått tom for idèer for nye sider! Er det noen som har forslag om hvilke flere sider jeg kan lage på den? Har forresten lagt ut et morsomt quiz på hjemmesiden min under "diverse". Hihi, prøv da vel Har tittet på mange her på sonen sine hjemmesider, og må si jeg har funnet på mye jeg kan lage side om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg fikk bare 50 poeng :oops: Noe var litt vanskelig for meg :oops: Men fin side - synd med Balder - han var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 hehe, jeg fikk bare 40 Men flott side! GB signert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 HA!! fikk 60 poeng jeg ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 HA!! fikk 60 poeng jeg ja!! Slo deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 hehe, jeg fikk bare 40 Men flott side! GB signert.. Jeg fikk i *host* hvert fall ikke minst *hiost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Hvor itte lage en quiz bare om deg og Cita Da hadde je klart så mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 fikk også 40... noen av spørsmålene var litt vanskelige da... Kjempefin side forresten.. lag gjerne flere tester... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Cavalita: Hehe, hele quizet var jo egentlig om hunder generelt. Du fikk jo hele 90 poeng, og kun feil på hvilken hunderase jeg IKKE hadde stilt ut før, men det spørsmålet var jo litt dumt av meg å ta med :roll: Hehe... Hehe, skal lage maaaange flere quiz, for dette var moro! Jeg får jo vite hva poengdummene deres var og hva dere fikk feil på.. MOHAHAHAHAHA!! Lag om hund dere også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg fikk 70 jeg Stolt av meg selv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg fikk 50 :oops: *tralalala* *glorie på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Har lagd en på min www.freewebs.com/salamio2me/romeo.htm nederst på sida skal'n ligge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Æh, fikk 40 :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Fikk 100 poeng på Julie sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Fikk 100 poeng på Julie sin Da fikk du mer på min enn je fikk på din (litt skuffa etter 40p på din ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar