Kjerstii Skrevet 20. September 2006 Rapporter Skrevet 20. September 2006 Hei! Er det noen som vil legge ut noen bilder av seg selv og hunden sammen på agilitybanen, som jeg kan bruke til en skoleoppgave? Trenger bildene så raskt som mulig! Håper noen kan være greie å gjøre dette
Wanderlust Skrevet 20. September 2006 Rapporter Skrevet 20. September 2006 Jeg har ikke noe fra ag-bane, men har et fra da han er i slalåmen. Så legger det t her jeg, sånn tilfelle. og ønsker du det, så kan du få et med bedre oppløsning.
Kjerstii Skrevet 20. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2006 Jeg har ikke noe fra ag-bane, men har et fra da han er i slalåmen. Så legger det t her jeg, sånn tilfelle. og ønsker du det, så kan du få et med bedre oppløsning. Det var jo kjempe bra, da får jeg forklart slalåmen også Det skal jo være på engelsk, og ikke så enkelt og forklare alt da
ceccy Skrevet 20. September 2006 Rapporter Skrevet 20. September 2006 Her er et "lite" utvalg... Håper du kan bruke noen av de
Guest Jonna Skrevet 21. September 2006 Rapporter Skrevet 21. September 2006 Her er noen: Dette er forresten en Australsk Cattledog En svart Australsk Kelpie En brun Ak
Henriette Skrevet 21. September 2006 Rapporter Skrevet 21. September 2006 jeg har ett, men er ikke helt sikker på å legge det ut, da jeg(ikke overdrevent) ser ut som noe ikke menneskelig, jeg skal til å juble for et bra løp mens jeg roper en ny komando
Lazita Skrevet 21. September 2006 Rapporter Skrevet 21. September 2006 her er bilde av Samojeden vår Aiwa og sønnen min Andreas(7år) når han får henne til å gå over vippen. Og her går datterene min Sofie(9år) med Aiwa over vippen som dere ser barn skal tidlig krøkes hehe(de gjorde det av fri vilje altså).
lille_christine Skrevet 22. September 2006 Rapporter Skrevet 22. September 2006 Her er noen bilder fra oss: Klikk her
jennajensen Skrevet 15. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2006 Jenna går agility Bilder av meg og Jenna som går agility.. Ikke alle er like fine da.. Laget siden for at ei som ville starte agility skulle se noen bilder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar