WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 jeg skal dit å se på. Men ekke vits å stille lunah, for hu har altforlite pels Så kjipt, hvor mye pels skal de egentlig ha i den alderen? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 19. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Så kjipt, hvor mye pels skal de egentlig ha i den alderen? :S Mye mer hvertfall. og enda lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 jøss, så rart ikke Lunah har det, men det kommer vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Når og hvoir er detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 19. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 jøss, så rart ikke Lunah har det, men det kommer vel? håper det. nå får hu eggeplomme 1 gang i uka. og hu har fått endel pels siden sist utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Når og hvoir er detta? bjerke travbane, 13. og 14.august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Hmm.. Hundesonen treff da kanskje? Men jeg skal muligens til Hamar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 håper det. nå får hu eggeplomme 1 gang i uka. og hu har fått endel pels siden sist utstilling? Får håpe det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 21. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2005 Jeg skal gå JH på søndan:) Kanskje jeg tar med dyret mitt og bruker henne. Hun er jo litt under 9 mnd, men kanskje ejg skal jukse litt nei, jeg får vel se.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2005 Jeg skal gå JH på søndan:) Kanskje jeg tar med dyret mitt og bruker henne. Hun er jo litt under 9 mnd, men kanskje ejg skal jukse litt nei, jeg får vel se.. hehe Handler91 sa at det gjør ikke noe om hunden er under 9mnd i JH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 21. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2005 Det er egentlig ikke lov til å bruke en hund som er yngre enn 9mnd i JH på en NKK utstilling, men som regel er regeler til for å brytes Altså: du sier ikke i fra til NKK at hunden er under 9mnd, for da gidder de ikke å sjekke det opp. Jeg har selv gått med en hund som er yngre i JH uten at det ble oppdaget. Så gå med hunden hvis du har lyst til det Og masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 31. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Flere som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 jeg... hvis jeg ikke har sagt det allerede (orker ikke sjekke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 31. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 ja.. du har sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar