Gå til innhold
Hundesonen.no

Katt i vaskemaskinen


softis

Recommended Posts

i går fikk jeg besøk av dama til broren min som bor på internat i Haugesund. Hun fortalte meg da hva hun hadde opplevd;

Hun og en veninne hadde lagt vasken sin i vaskemaskina og dro ut på byen(de har sånn vakserom som er for alle).. Da de kom hjem skulle de ta ut vasken fra maskina og veninna gikk først ned. Så hørte hun at veninna skrek på henne og hun gikk ned til henne. veninna peket mot vaskemaskina og Anita (som hun heter) gikk og tittet inn i maskina.. der llå det en katt hun viste at en kompis hadde matet og hatt hjemme hos seg. hun banket på ruta, men ingen reaksjon. Hun løp opp og sa i fra til en lærer.. inni lå katta som noen hadde kjørt på 50 grader..katten var så klart død..

Når han stakkaren som hadde matet katten kom hjem i fra klassetur så begynte han å grine og var ikke på undervisningen på en dag.. staakar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. Men dette kan jo være et uhell også. Vår forrige katt la seg ALLTID i vaskemaskinen eller tørkeskapet for å sove, og det var bare flaks at han ikke var med en omgang med klær. Han var med en omgang i tørkeskapet en gang, stakkar liten, men det gikk heldigvis bra.. Uansett, stakkars, stakkars katten..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Uffda.. Men dette kan jo være et uhell også. Vår forrige katt la seg ALLTID i vaskemaskinen eller tørkeskapet for å sove, og det var bare flaks at han ikke var med en omgang med klær. Han var med en omgang i tørkeskapet en gang, stakkar liten, men det gikk heldigvis bra.. Uansett, stakkars, stakkars katten..:/

hadde helt glemt bort denne tråden, men her kommer svar..

det er veldig liten sjangs for at det var et uhell... om ikke katten kan åpne maskina sette den på noen grader varmere legge seg inni og lukke den igjenn..

det var Anita (kjæresten til broren min) som vasket klærne sine inni der så det var klær der også ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...