Gå til innhold
Hundesonen.no

Kattene mine


42526282028292

Recommended Posts

Jeg har foruten om hunden Bea to katter.

Her er bilde av Nicklas 3 år:

240420062110PamkYeaAwCailJgUDy.JPG

Pusken 1 1/2 år:

2404200621119uj7FCQBbiiisGTCL5.JPG

De begge:

240420062117xy1LzkNujbOxFsXgfK.JPG

Det er kattene som er sjefen her i huset. Hunden min går bare overens med Pusken. men det går bedre for hver dag som går. tror aldri Nicklas og Bea blir bestevenner men håper på at de kan godta hverandre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh...de var jo så nydelige begge to!! :P

nei, det er no rart med hund og katt...tror nok aldri mine puser vil bli venn med odin heller...de er nok vant med han her i huset, men vil nok aldri godta han...de er litt for skvettene til det!! rart etter å ha bodd med pusene siden odin var valp, men slik er det vel bare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne pusekatter du har :o

Her går pus og hund kjempe bra sammen :o Det er eldstekatta som er øverst på rangen så hun kan være litt slem til tider. Hunden Eldar er under henne og etter ham kommer di 5 andre kattene. Yngstepus som er født året etter at vi fikk hund er helt tullete etter Eldar da. Han koser masse med ham, til tider blir Eldar litt lei ham fordi han er så klengete :o Når Eldar ligger på gårdsplassen er det ofte pus kommer å legger seg mellom forlabbene hans, ikke særlig søtt da! Eller så legger han seg like ved å gjør seg til for Eldar. En skjelden gang leker di jage leken. Skal si det ser teit ut når det er pus sin tur å jage Eldar!?! Store Sankt Berharden løpende med en katt etter ha, ha må le. Kattene som var her før vi fikk Eldar syns han er helt o.k. Han får lov å snuse på dem og de på ham, Men det er uten tvil noe helt annet med hun som er jevngammel og han som er yngre enn hunden, di har et hærlig forhold.

Her ligger Eldar på gårdsplassen med yngstepusen

imag0049dw1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...