Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjørt traktor

Wanderlust

Recommended Posts

Igår så skulle hele klassen prøve å kjøre traktor, 4 stk ble sendt til Hadeland et sted, og resten til Hellerudsletta. Jeg havnet på hellerudsletta.

Jeg prøvde tre forskjellige traktorer, og likte spes den ene :P Var så enkel å kjøre, og med så få gir forhold til de andre. Og den var veldig enkel i bakkestart. (ellers var jeg bare flink :P )

Og siden jeg har valgt landbruk som fordypning skulle vi kjøre traktor idag også. Vi lagd oss en løype begynte med slalåm vi først skulle kjøre forover i, og som vi etter skulle rygge igjennom. Så skulle vi gjøre å parkere (rygge inn). så skulle vi stoppe med hjulet oppå en planke, og tilslutt en bakke start.

Jeg klarte å kjøre igjennom slalåmen med 2 feil, og ingen på rygginga igjennom, også fikk jeg vel 1 feil på rygging inn mellom kjeglene. Men resten gikk bra :lol:

Jeg ble Tredje beste, med to gutter som har kjørt traktor i flere år forran meg på 1. og 2. plass. (de hadde jo mye bedre tid enn meg), Men er litt stolt da, beste jenta. Og aldri kjørt en traktor før :P

Måtte bare fortelle. ;) Men det er jo litt gøy da, men man blir fort lei etter å ha kjørt traktor fra 9 til 2 med noen pauser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...