Gå til innhold
Hundesonen.no

Mareritt.


Ulvinne

Recommended Posts

Ja, go morgen alle sammen. :P

Jeg hadde en vanvittig teit drøm i natt... Måtte bare skrive den ned for følelsen sitter i enda, og det er litt ekkelt. :P

Jeg drømte at kusina mi var på besøk, så lurer jeg på om jeg skulle sminke eller noe for jeg satt veldig nær hu, med ene handa som sminket og den andre i fanget mitt. Så hadde hun en lighter med sånn klippe ting på(så ut som klo tang til hund), også klarte hun da og klippe av halve lillefingern min! :P

Og det værste var at jeg kjente det ikke med en gang, tok litt tid liksom så syntes jeg at jeg fikk så rar følelse i fingen.. Så så jeg på lille fingern min da, og selv om den var ny klippet og greier så blødd jeg ikke en dråpe, hadde grodd alt.. Også gjorde det ikke vondt, var bare sinnsykt ekkelt.. Synes liksom jeg kunne føle hele fingen, men tenkte at det var snn fantomgreier jeg har hørt at amputerte kan få..

Kusina mi så lei seg og unnskyldte seg og greier, men jeg sa bare at neida, det går så bra, gjør jo ikke vondt en gang.. Hvem trenger vel en hel finger? Jeg bruker jo ikke neglelakk likevel! :lol:

Da våkna jeg og måtte sjekke åde 1 og 4 ganger for og være sikker på at fingeren min var hel, kjennes fortsatt ut som jeg mangler et ledd på den faktisk.. ;)

Snakk om og leve seg litt for hardt inn i drømmene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer er bestandig syke synes jeg. :lol:

Nesten hver gang jeg drømmer noe om kjæresten så er vi liksom ikke sammen, vi er kjærester men enten unngår han meg eller jeg han. Føles helt ****** ut, skikkelig ekkelt :unsure: Skjønner ikke helt hvorfor jeg drømmer det. Og når det blir nesten hver gang så er det nesten litt skummel :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for lenge siden drømte jeg at min kropp ble splittet i to på langs. du kunne se alt inni, der en fot løp rundt på gulvet, og den andre i taket. hodet mitt satt på en hylle og så på.

Jeg vil helst ikke ha noen tolkninger på den drømmen, kan nok tenke meg til de selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk! Jeg sov nesten ikke natt til i dag eller natt til søndag! Har hatt syke drømmer HELE natten! Jeg fatter ikke hvorfor! :/

Drømte at en kompis stakk dart-piler gjennom et tre å hånden sin forde vi sku henge opp skistavene våre der (Joda, vi tok langrennsskiene til skolen!) Så stakk han den i hånden, og sa bare "Man må jo lide litt for og få hengt opp skistavene våre!

Herregud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

En natt her så drømte jeg at jeg og klassen min ble forfulgt av en Sibirsk Tiger :) Løp rundt halve Lade, før vi fant en lekeplass, med et slags klatrestativ og sette oss på. Satt og skalv, også plutselig ble jeg dyttet ned, så tigeren fikk litt mat i magen. Snilt ment for tigeren, men for meg.. :)

Landet på tigeren og ble rundslikket! Det var en snill tiger, som ble til en kosebamse :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...