Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem fra sonen har du møtt?

Aya

Recommended Posts

Skrevet
Du var ikke akkurat til hjelp nå, Marianne :D Var det der jeg møtte deg første gangen, eller var det ikke? *flir*

<_< Når du ikke husker det en gang så kan det da umulig være sånn innmari nøye...

*later som om jeg er skikkelig snurt* :D

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet
:D Jeg føler meg glemt... :D

Trøst deg med at jeg skrev min liste før jeg møtte deg :D

Guest Gråtass
Skrevet

Har møtt IRL:

Molly

M.J

Peers

Oscar II

Belgerpia

Akela (årevis før sonen riktignok)

Siri (tror jeg ganske sikkert)

Nirm

Kanskje noen flere som jeg ikke vet om...

Skrevet
forresten, bare fordi jeg hadde glemt halvparten, så hadde det ikke betydd at jeg hadde glemt DEG.

DU har forresten også møtt zorbas! Så in YOUR face!

Jeg ER jo halvparten.. Nesten vaffal! ååååå...jaggu. Og han andre som jeg ikke vet hva kaller seg her inne!

Skrevet
MrManu.

Du er halvparten? Litt høy i hatten, eller? :D

kai! Neh.. men jeg er jo 20 % av alle du har møtt, + kanskje 30% til sånn med tanke på dagens str.. :D

Skrevet
kai! Neh.. men jeg er jo 20 % av alle du har møtt, + kanskje 30% til sånn med tanke på dagens str.. :D

Åssen vet du det? Vil du jeg skal lage den teite lista, så du kan se hvor mange jeg HAR møtt, og hvor stor % du er av de? :D

Skrevet
Åssen vet du det? Vil du jeg skal lage den teite lista, så du kan se hvor mange jeg HAR møtt, og hvor stor % du er av de? :D

Ja, så lenge jeg vet at jeg er viktigst så er det helt ok! :D

Skrevet

Møtt/sett:

Ulvinne

Lill

Kite

zorbas

MrManu

IM

bcRex

JosieogMiriam

ida

Molly

Vilde og Aysha

Peers

M.J.

MarianneogRikke

Christine

wesminster

IW

breeze

toya

Monab88

Kathrine

WheatenMali

tuppetroll

MartineH

Kristina

TineSimbaNana

Line

bambi88

bcAmira

Vicky

Hundeheidi

labbis

HenrietteogYaris

Marianne

Pluss noen jeg helt sikkert har glemt.

Skrevet
<_< Når du ikke husker det en gang så kan det da umulig være sånn innmari nøye...

*later som om jeg er skikkelig snurt* :D

Du husker ikke du heller, for da hadde du gnidd det inn nå *ler* :o

Venter på at Ida skal legge inn en slik liste jeg, så kan jeg antakelig bare quote den... :o

IDA! *roper*

Jeg lot være å skrive en sånn liste jeg, jeg har møtt alle som har meg på sin liste.. hehe ^_^

Skrevet
Du husker ikke du heller, for da hadde du gnidd det inn nå *ler* :D

Crap... Du vet du har blitt litt for godt kjent når osv..... :glare:

*flirer*

Skrevet

Jøss, så mange det er som har møtt en del her på sonen..

Disse har jeg møtt:

Taran

Julianne

Maria med Chessea

Silje med portis

Julie med Romeo og Bajnok

og to som er veldig lite aktive her inne

+ at jeg har sett flere, men kan bare ikke huske hvem som hadde hvilket nick her på sonen, og da blir det litt vanskelig :tongue:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...