Marianne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Du var ikke akkurat til hjelp nå, Marianne Var det der jeg møtte deg første gangen, eller var det ikke? *flir* <_< Når du ikke husker det en gang så kan det da umulig være sånn innmari nøye... *later som om jeg er skikkelig snurt*
Guest Christine Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jeg føler meg glemt... Trøst deg med at jeg skrev min liste før jeg møtte deg
Guest Gråtass Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Har møtt IRL: Molly M.J Peers Oscar II Belgerpia Akela (årevis før sonen riktignok) Siri (tror jeg ganske sikkert) Nirm Kanskje noen flere som jeg ikke vet om...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jippi Jeg tør ikke å lage en sånn liste jeg, for jeg hadde sikkert glemt halvparten Samme her.
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Samme her. Jeg har møtt mushroom og lill! Men jeg vetke om mushroom teller siden hun tydeligvis har glemt at hun har møtt meg.. <_<
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jeg har møtt mushroom og lill! Men jeg vetke om mushroom teller siden hun tydeligvis har glemt at hun har møtt meg.. <_< PFFFFT! Hvem er du, jeg har ikke møtt deg før! Stalker!
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 PFFFFT! Hvem er du, jeg har ikke møtt deg før! Stalker! you haven't seen nothing yet!
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 you haven't seen nothing yet! forresten, bare fordi jeg hadde glemt halvparten, så hadde det ikke betydd at jeg hadde glemt DEG. DU har forresten også møtt zorbas! Så in YOUR face!
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 forresten, bare fordi jeg hadde glemt halvparten, så hadde det ikke betydd at jeg hadde glemt DEG. DU har forresten også møtt zorbas! Så in YOUR face! Jeg ER jo halvparten.. Nesten vaffal! ååååå...jaggu. Og han andre som jeg ikke vet hva kaller seg her inne!
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jeg ER jo halvparten.. Nesten vaffal! ååååå...jaggu. Og han andre som jeg ikke vet hva kaller seg her inne! MrManu. Du er halvparten? Litt høy i hatten, eller?
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 MrManu. Du er halvparten? Litt høy i hatten, eller? kai! Neh.. men jeg er jo 20 % av alle du har møtt, + kanskje 30% til sånn med tanke på dagens str..
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 kai! Neh.. men jeg er jo 20 % av alle du har møtt, + kanskje 30% til sånn med tanke på dagens str.. Åssen vet du det? Vil du jeg skal lage den teite lista, så du kan se hvor mange jeg HAR møtt, og hvor stor % du er av de?
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Åssen vet du det? Vil du jeg skal lage den teite lista, så du kan se hvor mange jeg HAR møtt, og hvor stor % du er av de? Ja, så lenge jeg vet at jeg er viktigst så er det helt ok!
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Møtt/sett: Ulvinne Lill Kite zorbas MrManu IM bcRex JosieogMiriam ida Molly Vilde og Aysha Peers M.J. MarianneogRikke Christine wesminster IW breeze toya Monab88 Kathrine WheatenMali tuppetroll MartineH Kristina TineSimbaNana Line bambi88 bcAmira Vicky Hundeheidi labbis HenrietteogYaris Marianne Pluss noen jeg helt sikkert har glemt.
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jeg er fortsatt 20% fordi jeg er viktigst..
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jeg er fortsatt 20% fordi jeg er viktigst.. Pfft, hvis du hadde vært 20% hadde vært fordi du var STØRST!
Ulvinne Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Pfft, hvis du hadde vært 20% hadde vært fordi du var STØRST! I am the greatest! I ordets alle betydninger!
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 I am the greatest! I ordets alle betydninger! Hahah. Men vi får slutte, det her blir OT.
Silje Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Da fortsettes resten av denne praten på MSN eller PM.
molly Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Venter på at Ida skal legge inn en slik liste jeg, så kan jeg antakelig bare quote den... IDA! *roper*
Guest 2ne Skrevet 13. Desember 2007 Rapporter Skrevet 13. Desember 2007 <_< Når du ikke husker det en gang så kan det da umulig være sånn innmari nøye... *later som om jeg er skikkelig snurt* Du husker ikke du heller, for da hadde du gnidd det inn nå *ler* Venter på at Ida skal legge inn en slik liste jeg, så kan jeg antakelig bare quote den... IDA! *roper* Jeg lot være å skrive en sånn liste jeg, jeg har møtt alle som har meg på sin liste.. hehe ^_^
Marianne Skrevet 13. Desember 2007 Rapporter Skrevet 13. Desember 2007 Du husker ikke du heller, for da hadde du gnidd det inn nå *ler* Crap... Du vet du har blitt litt for godt kjent når osv..... :glare: *flirer*
Karina&Chica Skrevet 13. Desember 2007 Rapporter Skrevet 13. Desember 2007 Jøss, så mange det er som har møtt en del her på sonen.. Disse har jeg møtt: Taran Julianne Maria med Chessea Silje med portis Julie med Romeo og Bajnok og to som er veldig lite aktive her inne + at jeg har sett flere, men kan bare ikke huske hvem som hadde hvilket nick her på sonen, og da blir det litt vanskelig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar