Gå til innhold
Hundesonen.no

Gav vi opp..


SoppenCamilla

Recommended Posts

Hehe, kanskje gitt opp? :lol:

Men i hvertfall, jeg blir gjerne med hvis jeg kan! Noe det er sjeldent jeg gjør. Kan for det meste på tirsdager og torsdager, men er som oftest borte i helgene..

Men hadde vært koselig om vi fikk det til en dag.. Kan jo f.eks. se om folk kan disse datoene:

19.09-06

21.09-06

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje gitt opp? :lol:

Men i hvertfall, jeg blir gjerne med hvis jeg kan! Noe det er sjeldent jeg gjør. Kan for det meste på tirsdager og torsdager, men er som oftest borte i helgene..

Men hadde vært koselig om vi fikk det til en dag.. Kan jo f.eks. se om folk kan disse datoene:

19.09-06

21.09-06

?

Da er jeg på klassetur ihvertfall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
    • Se på miniature american shepherd, eventuelt. De går gjerne mer under "familiehund" enn hva aussie gjør, og ser ut som en aussie i miniatyrform. Men det er en godkjent rase.  
    • Miniature American Shepherd! Ville ha en mellomstor hund med medium energinvå som kunne være med på fjellturer på hytta, og falt da på denne. Vet ikke helt hvor medium det energinivået hans faktisk er, men. 😉 Positivt: Allsidig rase med en god avknapp Negativt: Redd for sin egen skygge og er en skikkelig borrelås-hund. Ikke at borrelås-delen nødvendigvis er så negativ, men det er kjekt at de kan være litt selvstendige også.
    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...