Gå til innhold
Hundesonen.no

Så søt når han sover ...

anrah

Recommended Posts

Endelig tok lille Balder gutten min en liten lur, full turbo hele tiden i våken tilstand. Hadde det vært en unge, så hadde jeg begynt å lure på ADHD.. huff.. :) I går var det sånn fart at han kræsjet i stuebordet (!!) Han slo hodet sitt opp i bordplaten, utrolig nok! Ikke vet jeg hvordan han klarte det. Men han hopper nå like mye som han løper så det er nok grunnen :D

Men isåfall denne lille søte skapningen vår, på 10,5 uke og 12.5 kg (sikkert 13 nå..) :D Er jo ikke så veldig søt når han heng fast i beinet mitt og freser og glefser og biter etc.. ;) Å eneste tanken min er: "Skal det aldri ta slutt...!!" ganske frustrert.. :D å kjenner at tålmodigheten holder på å ryke gang på gang.. Så plutselig, med et donk og et sukk, så sover denne glefsende skapningen.. Uten noen forvarsel i det hele tatt! Å gjett hvem sitt hjerte som har smeltet da.. ALT er glemt, for ingen er da mer søt enn vår lille Balder som ligger så søtt å sover :D

Så her sitter jeg med opprevne buksebein, bitemerker på leggene og hull i genserarmen. Grunnen til at det har skjedd?? Det er glemt :D Nå skal jeg bare nyte synet av den lille karen og slappe av til han er klar til mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å få en valp i huset! Det er ganske frustrerende til tider, men de er jo så søte og skjønne at man glemmer rast alt slitet. Det er nok derfor valper ser ut som de gjør. Tror ikke de hadde kommet unna med alt de gjør hadde de sett ut som øgler :D

Lykke til og nyt din lille pustepause mens engelen sover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her sitter jeg med opprevne buksebein, bitemerker på leggene og hull i genserarmen. Grunnen til at det har skjedd?? Det er glemt :D Nå skal jeg bare nyte synet av den lille karen og slappe av til han er klar til mer:)

Herlig :D Du får finne frem en gammel joggedress, og nyte tiden mens bamsegutten er liten. Trøsten er at det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Herlig :D Du får finne frem en gammel joggedress, og nyte tiden mens bamsegutten er liten. Trøsten er at det går over :)

Hehe, det der sier jeg til meg selv daglig :D

Lille tassen min skulle hett noe som hadde passet han bedre, Turbo f.eks! Hver dag lager han vil i stua, river ned ting osv, men alt sinne forsvinner når han sovner da. Så skjønn han er da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...