Gå til innhold
Hundesonen.no

Tatt permanent


Wanderlust

Recommended Posts

Jeg tar steget og lager en tråd om meg :D som flere har gjort før. Tok permanent på fredagen som var så nå legger jeg ut før og etter bilder :D

(tatt med mob.kamera så er ikke veldig bra kvalitet)

FØR:

megtralala.jpg

ETTER:

mykroll3.jpg

mykroll2.jpg

En tråd uten mening kanskje :) Kan godt si hva dere syns :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk

det var veldig fint! :)

Nå er jeg veldig glad i flatt hår da (fordi jeg ikke har det selv), så bruker flatetang. :D Men du kledde krøller!

Tror det er litt sånn, de med krøller vil gjerne ha flatt hår mens flere med flatt hår vil å krøller (gjelder jo ikke alle da, men noen). Kan vi bytte da kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk

Tror det er litt sånn, de med krøller vil gjerne ha flatt hår mens flere med flatt hår vil å krøller (gjelder jo ikke alle da, men noen). Kan vi bytte da kanskje? :)

Har ikke akkurat krøller da. Det er det som plager meg! HAr bare sånn hersens fall... Da er det enklere å flate håret enn å krølle det :D Tenker på tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) ja jeg tok permanent for mange år siden også, men fant ut nå at jeg var så lei av det rette håret mitt, og ville ta det på nytt :D Litt mye krøller, men det går :D

Har tatt permanent to ganger jeg også, da jeg var 10 år og da jeg var 19. Synes selv det var veldig uvant i begynnelsen, men ble mer fornøyd når det ikke var så krøllete og ikke luktet så permanent av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt permanent to ganger jeg også, da jeg var 10 år og da jeg var 19. Synes selv det var veldig uvant i begynnelsen, men ble mer fornøyd når det ikke var så krøllete og ikke luktet så permanent av det :D

Lukta er definitivt værst :) Men kan virke som krøllene går ut fort, ikke sikker, men det får tiden vise :D (mulig jeg ligger dem ihjel) haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du ble :) Jeg har også tenkt litt på å ta permanent nå, har gjort det før også. Får jo litt mer liv og volum i håret! Pleier å ta sånn hjemme permanent jeg da, så varer det ikke altfor lenge. En venninne av meg tok det hos frisøren, var meningen at det skulle gå ut etter ca 2mnd, men det varte i nesten 2 år, så hun ble kalt sauen tilslutt :D hehe.. Hvor tok du din? Hvpr mye kosta det, evt. hos frisør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar steget og lager en tråd om meg :) som flere har gjort før. Tok permanent på fredagen som var så nå legger jeg ut før og etter bilder :D

(tatt med mob.kamera så er ikke veldig bra kvalitet)

FØR:

megtralala.jpg

ETTER:

mykroll3.jpg

mykroll2.jpg

En tråd uten mening kanskje :D Kan godt si hva dere syns :D

Da er vi to! Jeg har også tatt krøller i dag! Det jeg har tatt regnes visst ikke som permanent da, men det ligner. Det heter highlines det jeg har tatt. Jeg har også litt mye krøller nå, men etter et par dager vil de blir mer sånne store krøller - bølger. Kjempegøy! Tror det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med håret mitt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du ble :D Jeg har også tenkt litt på å ta permanent nå, har gjort det før også. Får jo litt mer liv og volum i håret! Pleier å ta sånn hjemme permanent jeg da, så varer det ikke altfor lenge. En venninne av meg tok det hos frisøren, var meningen at det skulle gå ut etter ca 2mnd, men det varte i nesten 2 år, så hun ble kalt sauen tilslutt :D hehe.. Hvor tok du din? Hvpr mye kosta det, evt. hos frisør?

Tok det hos frisør, og betalte 800 eller noe. (tok det ute på "landet" haha) om jeg tar det på senteret her må jeg hvertfall oppi 1200, men har også et annet sted utenfor senteret som ville tatt 700-800 kr for det.

Sist jeg tok så hadde jeg krøller helt til håret vokste ut. syns egentlig det ble finest når det vokste ut litt og jeg klipte meg skulderkort.(aner ikke hvorfor, men likte det aller best sånn).

Men får se hvor lenge denne permanenten varer da. Håper den er der i LANG LANG tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det hos frisør, og betalte 800 eller noe. (tok det ute på "landet" haha) om jeg tar det på senteret her må jeg hvertfall oppi 1200, men har også et annet sted utenfor senteret som ville tatt 700-800 kr for det.

Sist jeg tok så hadde jeg krøller helt til håret vokste ut. syns egentlig det ble finest når det vokste ut litt og jeg klipte meg skulderkort.(aner ikke hvorfor, men likte det aller best sånn).

Men får se hvor lenge denne permanenten varer da. Håper den er der i LANG LANG tid :)

husk at håret ikke må være for slitt til dere som skal ta! og det får an og ta permanent som varer i noen mnd hos frisør! jeg trenger permanent model i uke 42 så er det noen som melder seg frivillig? 150 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...