Gå til innhold
Hundesonen.no

kloremøbel


swimzy

Recommended Posts

heihei på dere!

Jeg vil bare skryte litt av klorestativer mitt som jeg faktisk har kjøpt igjennom Ellos på internett!! Der at de både klær og utstyr til hund og katt!! klorestativer er solid, stort, og brukes av mine katter daglig...er kjempefornøyd med det! ikke kostet det altfor mye heller...tror jeg betalte 599kr for det jeg!!

her er ett bilde av kloremøbelet og her er en link til ellos sin hjemmeside!! :-)

06101-532ells_0784500.jpg

ellos hjemmside

dere finner hund og katteutstyr under kategorien sport og fritid!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stilig klorestativ! Det er noe jeg skal anbefale alle med unge katter. Vi kjøpte aldri klorestolpe. Nå har vi ikke tapet igjen på noen hjørner i hele stua. Og den flotte eldgamle sofaen mamma var så stolt av har ikke lengre stoff på seg :) 14 år med pus i hus tærer på inventaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig stativ!

Vi har to vanlige enkle stativ med to plan og rom i bånn, et klore brett og et stort stativ. Det store ligner på ditt men har ikke di rommene og stigen. Har hatt det i 5år, men nå er det klart for dynga tror jeg...

Det blir godt brukt. Karnsje jeg kjøper et sånt du har i julegave til kattene i år :lol:

Stoff sofaer har jeg kutta ut for lengst, her går det i skinnsofaer ;)

Vi gidder aldri kjøpe noe særlige nye møbler (da må dem være billige), arver og kjøper litt på loppemarked. Her er det mye kloring, merker etter tenna til Eldar som valp ( å flere valper blir det jo med tida) og på toppen av kaka to små unger som har noen søle ulykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Så stilig! Har bare et enkelt et til Pus, og hun vil ikke bruke det.. Holder seg til trærne hun :P

Klorestativ er viktig ja :lol:

oki, men da får hun jo kvesset klørne sine alikvel...det er det viktigste så slipper du å få møblene ødelagt!

Ja stilig klorestativ! Det er noe jeg skal anbefale alle med unge katter. Vi kjøpte aldri klorestolpe. Nå har vi ikke tapet igjen på noen hjørner i hele stua. Og den flotte eldgamle sofaen mamma var så stolt av har ikke lengre stoff på seg ;) 14 år med pus i hus tærer på inventaret!

kjenner igjen det ja......men litt må man regne med når man har puser også! :P

Stilig stativ!

Vi har to vanlige enkle stativ med to plan og rom i bånn, et klore brett og et stort stativ. Det store ligner på ditt men har ikke di rommene og stigen. Har hatt det i 5år, men nå er det klart for dynga tror jeg...

Det blir godt brukt. Karnsje jeg kjøper et sånt du har i julegave til kattene i år :P

Stoff sofaer har jeg kutta ut for lengst, her går det i skinnsofaer :P

Vi gidder aldri kjøpe noe særlige nye møbler (da må dem være billige), arver og kjøper litt på loppemarked. Her er det mye kloring, merker etter tenna til Eldar som valp ( å flere valper blir det jo med tida) og på toppen av kaka to små unger som har noen søle ulykker.

samme her...vi har også kun skinnsofa og skinnstoler, det er ingen vits i stoffsofaer! her har vi også merker etter kattene og etter hundene som tydelig har klødd litt i munnen...hehe ;-)

*Trippelpost. Bruk siterknappen :P Mod Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har lyst på et sånt stort fra Ellos, men det ble med tanken. Har heller kjøpt kattehus fra Ellos til rampegutten til ettårsdagen ifjor. Han ligger på taket på det, så det blir skvist sammen til en ball.... ;) Gå INNI huset? Nææææ ;)

Kjøpte klorebrett formet som en mus fra dyrebutikken, har blitt brukt til mye rart, men ikke klorebrett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så utrolig stilig! Var det vanskelig, tok det lang tid?

Får dårlig samvittighet for pusene mine nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så utrolig stilig! Var det vanskelig, tok det lang tid?

Får dårlig samvittighet for pusene mine nå jeg :huh:

Pappa og jeg brukte 3 timer eller noe på det tenker jeg. Ikke noe problem, bortsett fra krangel mellom pappa og meg. Han syns dette ble noe tull, noe stygt noe å ha i huset osv, jeg for min del er veldig fornøyd. hehe.

Fant bare to busker nedi skogen her som jeg dro med meg opp, og de er bare skjært akkurat så lange at de kan klemmes mellom tak og gulv. Så slipper å ha hull i tak eller gulv liksom. Har måtte klemme inn et par se og hør som ekstra foring under da Psycho veltet hele dritten her, men nå står det stødig! :rolleyes: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa og jeg brukte 3 timer eller noe på det tenker jeg. Ikke noe problem, bortsett fra krangel mellom pappa og meg. Han syns dette ble noe tull, noe stygt noe å ha i huset osv, jeg for min del er veldig fornøyd. hehe.

Fant bare to busker nedi skogen her som jeg dro med meg opp, og de er bare skjært akkurat så lange at de kan klemmes mellom tak og gulv. Så slipper å ha hull i tak eller gulv liksom. Har måtte klemme inn et par se og hør som ekstra foring under da Psycho veltet hele dritten her, men nå står det stødig! :rolleyes: hehe

For noe tull! Det var jo helt genialt jo. Og mye penere enn de "vanlige" møblene til kattene. Tror det er noe av hovedgrunnen til at jeg ikke sparer opp peng for å kjøpe. Men, spørs om noe sånt hadde stått imot Sofus (hunden) hvis han var på jakt etter dem :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde et selv jeg like gjerne

Bilde029Small.jpg

Bilde021Small.jpg

Stiiiilig! Sånt vil mine katter ha!

Jeg kjøpte et kloremøbel da vi fikk hannkatten. Nesten 2 m høyt med huler og baller og myk seng på toppen.

Nå er dette halv størrelse av hva det var som nytt...og totalt herpesert! Jeg er veldig glad for at kattene bruker kloremøbelet flittig, men jeg kan ikke si at jeg er imponert over kvaliteten på det jeg kjøpte. Alle "stokkene" det er bygget opp av er av pappruller :D De med hampetau holder, men de med teppe rundt er nesten "naken"!

Den øverste delen og favorittl liggeplassen, knakk etter et par mnd!

Har kikket litt på Kattens No1 kloremøbler, så neste blir nok et slikt..er ikke så fingernem som deg og din far ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt på Kattens No1 kloremøbler, så neste blir nok et slikt..er ikke så fingernem som deg og din far :D

Kun litt fantasi som skal til :rolleyes:(samt dårlig råd og en mor som sparer på ALT tull sm normale folk hadde kastet i søpla. (stoff bitene som er brukt her og der hehe))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi hadde i utgangspunktet innekatter og ville at de skulle ha et stort og flott leketøy :)

Vi fant følgende nettsider:

http://www.aeromark.de + http://www.armarkat.com

...det er jo mye billigere i Tyskland... bare synd at frakten gjør at det nesten ender på "norske priser" allikevel!

Vi endte i hvert fall opp med dette:

a7401_1148396649.jpg

- men med dette mønsteret:

a6601_1148396708.jpg

De digger virkelig dette møbelet sitt, og har holdt klo-kvessingen sin langt unna sofaen etter at "tårnet" ankom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde i utgangspunktet innekatter og ville at de skulle ha et stort og flott leketøy :)

Vi fant følgende nettsider:

http://www.aeromark.de + http://www.armarkat.com

...det er jo mye billigere i Tyskland... bare synd at frakten gjør at det nesten ender på "norske priser" allikevel!

Vi endte i hvert fall opp med dette:

a7401_1148396649.jpg

- men med dette mønsteret:

a6601_1148396708.jpg

De digger virkelig dette møbelet sitt, og har holdt klo-kvessingen sin langt unna sofaen etter at "tårnet" ankom!

Wow! :)

Det øverste var bare kulest! ;) Vil ha en sånn! Men så hadde sikkert raringen lagt seg på bokstabelen sin for det han... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...