Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund til sverige?

kobra_love

Recommended Posts

Hei

Det er mulig at vi tar oss en tur til Sverige i sommer, men har det noe innvirkning på bikkja?

Må jeg gjøre noe spesielt for jeg skal ha lov til å ta med Kobra inn og ut av sverige?

Jeg har ikke peiling på de reglene så må bare spørre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger noe spesielt for å ta henne med til Sverige..

Kan være at hunden må være Chippet, og at en må ha pass til hunden.

Er ikke 100% sikker.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg reiser på Sverige tur nå til uka. Så det er 100% sikkert på at alt går fint så lenge jeg har med vaksinasjonskort? (tar også med ID kortet, for sikkerhetsskyld)

Vil ikke risikere å bli sittende fast på grensa, at jeg ikke får han med over til Norge igjen lixom! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nettopp vært i sverige i en uke med tre hunder og det var ikke noe problem. sålenge du kan bevise at hundener din og at den har fått de vanlige vaksinene så er lov å ta med hunden til og fra sverige. det var i hvertfall det tollerene sa førstegangen vi reiste til sverige, da stakk vi innom tollen bare for sikkerhets skyld. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverigeturen gikk toppers! Tollerne var ikke å se, verken på tur inn eller ut av Sverige :)

Eso oppførte seg helt herlig! Turen ble "noen" mil lengre enn planlagt, totalt kjørte vi 72 mil. Eso lå å sov stort sett hele tiden. Passet på å ha do og drikke pause veldig ofte.

Deilig å vite at jeg har en hund som aldri viser tendenser til å bli bilsyk, eller som ikke kan fordra å kjøre bil.

Englebarnet mitt! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...